Gå til innhold

1:18 Burago Byggesett: Porsche 911 996 Carrera

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hoppsann,

Kjedet meg litt i ferien, så jeg bestemte meg for å investere i ett lite Burago-byggesett. Level 1, jadajada, no paint or anything. Bare sette sammen, 5 skruer, veldig lett. Var gøy da, og så ikke så verst ut heller. Fint lakkert, og fine detaljer. Eneste negative var at klistremerkene bare var dritt og jeg gav dem opp, men bortsett fra det var det et strålandes byggesett.

rimg00041bd.jpg

rimg00087uf.jpg

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig:) Tenkt å bygge mer?du skulle fått fatt i Daihatsu Charade i byggesett...

Blitt veldig hekta nå, ja! :)

Går jo fortsatt litt i begynnerfasen når det gjelder modellbilkits, men holder jo på å cleane en BMW 3-serie cab fra Maisto, modellbil jeg hadde før, skal til slutt lakkeres i krom grønn, tror det kan bli veldig bra. Ellers skulle jeg gjerne hatt ett par kit av Charade ja!

Forresten, har ikke jeg ett Charade-byggesett allerede? I 1:1 skala, riktignok :wonder

Hehe.

Men takk :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr bygget en del slike burago biler selv jeg .... samma det om det er level 1 vel... fet var den... Jeg har selv titta på den så jeg tror jammen jeg må kjøpe den selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider