S3T Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Er det noen som vet hvem som eier en av disse bilene? Jeg må finne ut om det følger med TUV-godkjenning på det kittet. Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Kan det stemme at jeg har sett noe sånt på Hitra i Sør-Trøndelag, nærmere bestemt på Fillan for de som har peil. Eller tar jeg da helt feil? Den tror jeg var rød... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 det var da en sånn en i max power eller noe.. for en stund tilbake siden.. en i england eller usa... candyred cab med brunt skinn og dvd system osv.. DEN VAR PEEEN!!! Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsen_53 Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Den røde dere snakker om her eigde jeg en gang i tiden. Kjøpte den i deler. Pussa den opp og lakka den rød.. Den var godkjent breddet ja ;) 2.7 turbo intercooler.. Ingen 5serie understell nei... Solgte den for ALT for mye :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg