Marius Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Oki! Her kommer en film fra mine hjem trakter, det ypperste bil paradis i norge med mye aktivitet... ;) Ekstern link Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 say no more Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Originally posted by marius say no more mmm.. nice from behind :D Dette kaller vi filming på høyt nivå :) mer sånnt ... :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Strøkent! Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Unnskyld meg, men dette må være noko av den slappaste kjøringa som er filma! For oss som er vant til å ha dårlig tid til ferga er jo værre kjøring dagligdags.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by menace Unnskyld meg, men dette må være noko av den slappaste kjøringa som er filma! For oss som er vant til å ha dårlig tid til ferga er jo værre kjøring dagligdags.... :) hehehehehehe bra sagt... hehehehe Du ypper på deg noe kjøring nå.. :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Emm alle filmene jeg så var utenfor lillestrøm... Når jeg ser en film fra storgata i lillestrøm, og det går fort, dvs rundt/over 100km så... da blir jeg mer imponert :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by HiiP Emm alle filmene jeg så var utenfor lillestrøm... Når jeg ser en film fra storgata i lillestrøm, og det går fort, dvs rundt/over 100km så... da blir jeg mer imponert :) Heheheheheh skal være kjapp til å se til høyre da... hehehe Men det går sikkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by volvofasII Heheheheheh skal være kjapp til å se til høyre da... hehehe Men det går sikkert Har kjørt om kapp med bror en del ganger i lillestrøm, Første man hjem fra Statoil osv... Det er morro ass!!! :D Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by HiiP Har kjørt om kapp med bror en del ganger i lillestrøm, Første man hjem fra Statoil osv... Det er morro ass!!! :D Statestikken ligger i hvem sin favør???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by volvofasII Statestikken ligger i hvem sin favør???? Tror jeg ligger forra'n er ikke sikker... Close race :op Bror vant sist i raca til strømmen... :/ Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by HiiP Tror jeg ligger forra'n er ikke sikker... Close race :op Bror vant sist i raca til strømmen... :/ Gått å høre. hehehe Det blir ikke noe gøy når det er en som vinner hele tiden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by volvofasII Gått å høre. hehehe Det blir ikke noe gøy når det er en som vinner hele tiden... Gutten tok helt av... Så nissan'n hans fløy rundt kjeglene der di graver... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by HiiP Gutten tok helt av... Så nissan'n hans fløy rundt kjeglene der di graver... Jasså, han ble revet med.. hehehehe Det er ikke bare bare når det skjer, men det hjalp vel på slutt tiden hans og du ble vel så redd at du lot han vinne.. hehehehe Kan jo ikke ta livet av bror din heller... hmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by volvofasII Heheheheheh skal være kjapp til å se til høyre da... hehehe Men det går sikkert Kjører på kvelden, Lukker øynene og håper på det beste ;) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg