biohazard Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Ja skulle nesten tro d. For under det dekselet ved håndbrekket fant jeg kontakt til bryteropplegget, ute bak releboksen i motorrommet fant jeg nettopp en kontakt som ikke er tilkoblet (tror dette kan være til temp føler etter ting jeg har lest på calibraforumet) med en blå ledning, en blå/hvit ledning. Så her trengs ledningsopplegg og temperaturføler for å få d til å virke, eller gjøre som han her: Her har han fått tak i temp. føler og kobla til inni bilen på de ledningene jeg snakka om (disse ledningene legges så ut til frontfanger hvor tempføler skal være plassert kobla til, og så funka d. Hvilken bryter opplegg tenker du på? Siter Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler, Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Hvilken bryter opplegg tenker du på? Når jeg skrev bryteropplegg, mente jeg de knappene som du monterer ved håndbrekk som skal styre computeren :op Men er det noen som vet om kjørecomputer til omega passer vectra? eller vil den vise totalt feil da? (for jeg så computeren til omega ser akkurat lik ut som den til vectra. Eneste som blir feil er dekselet rundt computeren) Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Komputeren er nok lik, men chippen bakpå er nok forskjellig. Denne får du kjøpt hos opel til din bil/motor for ikke så mange kronene så ja, det vil passe Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg