rioi Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Poster en ny coupe quattro tråd i 90 forumet jeg :) altså på min 89 coupe quattro har drivleddet venstre fått skikkelig kakking. Holder sikkert på å ryke. Tror dere dette er noe jeg kan reparere selv hvis jeg har verksted og verktøy for hånden? Bør jeg kjøpe drivledd nytt? isåfall hva er prisen og hvor får jeg tak i et . er forresten 20v. mvh rikard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slidern Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 tror nok det er bare å kjøpe et nytt drivledd der ja. Begynne å fikse noe slikt er lite vitsig. Koster vell mellom 1000-1500kr tror jeg. Siter - Ford Sierra xr4x4i 2.9i (vinterbil) - Nissan 200sx s13(Prosjekt) * Audi s2 (borte) * Coupe quattro 10vt (bortevekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Har drivleddet begynt å lage lyd så er det for sent. Man må da kjøpe nytt, noe som koster nesten 2000 på mekonomen. Er enkelt å skifte, og er du oppmerksom slipper du å justere spissingen etterpå ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Har drivleddet begynt å lage lyd så er det for sent. Man må da kjøpe nytt, noe som koster nesten 2000 på mekonomen. Er enkelt å skifte, og er du oppmerksom slipper du å justere spissingen etterpå ;)[/quoter det bare å banke det av? slik som på golf feks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Er det bare å banke det av? slik som på golf feks? Det ytre, ja :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hadde bilen på eu kontroll å da fikk jeg vite at det var ytre endeledd som var gåent. Det var supert med tanke på at det var en brøkdel av prisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Bare å bytte med en gang, fikse det vil ikke hjelpe lenge Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg