Gå til innhold

Lyskryss-drag Trondheim

Ranger emnet


Morty740

Anbefalte innlegg

Hadde lyskryssdragi Trondheim med mammas volvo V70 TDI her en dag jeg.

Det var en knallblå XC70 crossconutry(motor ukjent), med en dame og en mann inni.

Jeg trykket gassen i bunn, men han hadde automatgear så han tok meg på 1.gir og halve 2.gir., men kom sterkere tilbake.

Og til folk som mener dieselbiler er late, de er ikke det.

Jeg tok i allefall XC70`n, men la igjen noen pigger og en god del med dieseleksos.(det ryker noe jævli av volvoen til mamma)

 

Du... Er det mora di sin V70 eller er den din? Ser i signaturen din.. Bestem deg!

 

Ellers er det dårlig med lyskryss-racing her må jeg si.. Kan ha å gjøre med at vi ikke har noen :D

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du... Er det mora di sin V70 eller er den din? Ser i signaturen din.. Bestem deg!

 

Ellers er det dårlig med lyskryss-racing her må jeg si.. Kan ha å gjøre med at vi ikke har noen :D

Mamma sin, men jeg valgte den ut for å bruke den en del selv.(kynisk)

Den er god å kjøre, og bruke overraskende lite drivstoff.

Jeg bor hjemme ennå, så jeg tar det som står i gårdsplassen av biler.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det... Men har kjørt fra en god del preluder og andre civicer. Blant annet en viss gullfarga 2dørs med vtec motor.

 

"hah, hva er det der da? 2 liter?"

kjørte etter han ei stund og havna tilslutt side om side på rødt lys. Fører'n glisa og rusa motoren. Det ble grønt, og jaggu klarte han ikke henge på ut fra krysset :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner han som har den, og det skulle visst være en slik 160hk vtecmotor. Importert fra tyskland og greier. Kjenner han som hadde den da, mulig han har den enda

 

Quattro-C: Ingen som klarer å henge på deg, og ingen som gidder å prøve :P

 

HAH! Jeg gadd, helt til jeg fatta hva som virkelig befant seg under der.

Han lekte godt med meg skal jeg si deg ;)

 

Erik: Når du nevner preluder, har du truffet på en svart en?

Og en lysrød?

 

Jeg kjenner dem serru, og de skryter så fælt av at de ikke har tapt

enda

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner han som har den, og det skulle visst være en slik 160hk vtecmotor. Importert fra tyskland og greier. Kjenner han som hadde den da, mulig han har den enda

 

 

Ikke værst! Normal fornuft skulle tilsi at det var rått parti, disfavør deg. Nå vet jeg jo ikke hva du har gjort med motorn da. dragcar

98 Integra Type R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke gjort noe som helst, klin original og slapp ford v6. Mulig han ikke ville slite dekk da. Lå iallefall igjen to feite spor i feltet mitt etterpå

 

ibanez: har ikke helt kontroll på det lenger. Svarte, røde, sølvfargede osv. Var iallefall én sølvfarget prelude som tapte i alt som var av lyskryss ut av byen. Og når vi kom til lerkendal datt eksosanlegget av idet han skulle prøve seg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når vi kom til lerkendal datt eksosanlegget av idet han skulle prøve seg igjen.

 

Haha! jaja, jeg har iallfall lært at min eneste mulighet mot deg

er når du står bak en annen bil i krysset :O

 

Moro allikevel, jeg tar ikke tap så tungt, jeg vet at 80% av folka

i byen skal kunne ta meg

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomst når man har dårlig bil og likevel er med og kjører. Husker jeg hadde c ascona med 1.3 (60hk), var dritkult å se hvor "godt" man klarte å henge på bedre biler

 

Det er akkurat det som er så kult. En som sitter godt fast i hodet

er den Alfaen jeg har nevnt før i tråden her. Trodde aldri jeg skulle

ha sjangs mot han

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår