DCA Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 jeg må være i god form for å ta et "drag" ut fra et kryss ja... taper da alltid med den late bikkja mi... dårlig taper! hehe...tok en 740 for lenge siden i kjøpmannsgata da...så vidt... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Samme hvilken bil jeg kjører så går jeg på med full innsats uansett. Klemmer gassen i bunn og rivasterter så hvitrøyken står, uansett hva som står på siden av meg, like morro uansett. Hadde jeg kjørt HIACE og det hadde stått en dodge viper på siden av meg, hadde jeg prøvd uansett. Jeg bare elsker å lage show. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 skurk: keep up the spirit! enkelte av oss lever jo for show! bratset: vi skulle møttes engang vi 2 tror jeg.. kunne blitt skoi. Husker forresten for ei stund tilbake da jeg hadde min "vakre" c ascona. Kjørte sammen med en kompis med golf og vi begge dro omtrendt likt hver gang. begge hadde 1.6. Da var det om å gjøre å spøle lengst mulig ut av krysset. skamrusing og annet tull. D va arti d. likevel om det ikke gikk så jævli bra... Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Samme hvilken bil jeg kjører så går jeg på med full innsats uansett.Klemmer gassen i bunn og rivasterter så hvitrøyken står, uansett hva som står på siden av meg, like morro uansett. Hadde jeg kjørt HIACE og det hadde stått en dodge viper på siden av meg, hadde jeg prøvd uansett. Jeg bare elsker å lage show. Bra det er fler av oss:D kjører corsa med 60hk og automat, så no røyk blir det ikke! men jeg gir meg ikke på tørre møkka! har klart å ta 1 (ja én) på ett år nå! har kjørt fra noen fler, men det var fordi de ga seg etter 1gir, så det skal jeg ikke skryte på meg! Siter 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 men det var fordi de ga seg etter 1gir, så det skal jeg ikke skryte på meg! Selvfølgelig skal du det, du bruker den unnskyldningen her: "De visste de ikke hadde sjangs om de prøvde 2. giret også, så de ga opp" Fin trøst til deg selv det, bra for helsa! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Selvfølgelig skal du det, du bruker den unnskyldningen her:"De visste de ikke hadde sjangs om de prøvde 2. giret også, så de ga opp" Fin trøst til deg selv det, bra for helsa! De ligger jo som regel 1 billengde foran når de girer da! Så de synes vel selv at de har bevist at de kan hvis de vil! Men jeg gir meg ikke uansett jeg! Var en natt jeg holdt på med en drosjesjåfør nesten hele Kirkeveien, Marcus Thranes gate og Chr Mikkelsens gate (Majorstua til Carl Berner) det er 2felt hele veien og nok av lyskryss. Han tok meg hver gang, men alikevel var det jo drit gøy! Men dette har jo ikke no med lyskryss-drag i Trondheim å gjøre så jeg skal gi meg nå:D Siter 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro Competition Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Erik: Når du nevner preluder, har du truffet på en svart en?Og en lysrød? Jeg kjenner dem serru, og de skryter så fælt av at de ikke har tapt enda Hehe, det er mye mulig det drøyeste jeg har hørt på lenge.. jeg har tilgode å se noen av de ultra-oppskrytte Hondaene gå godt i det heletatt.. V-tec eller ikke. oppskrytte biler som IKKE går godt.. Siter S2 Sedan powered by ESTUNING.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Ja, jeg er enig med deg der quattro, det er drøyt, men jeg har ikke sett det, så jeg kan ikke si annet enn at jeg ikke tror på dem. Bevise noe kan jeg ikke uansett Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Dragge i tettbygd strøk er idiotisk. Har vært vitne til noen forbanna tullinger som skulle vise seg fram i bergen sentrum, endte med å kjøre over en beruset stakkar som ikke var helt med i verden. Er en grunn til at det er 50 km/t i tettbygd strøk, så respekt for det, eller har dere bare respekt for pizza grandiosa? Motorveg med lite trafikk er ok for min del, selv om det likestilles med mord i dette samfunnet. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 bratset: vi skulle møttes engang vi 2 tror jeg.. kunne blitt skoi. Hehe, moro for deg iallefall. Jeg sliter nok litt mot en turbo-volvo. Syns noen her skulle funnet et tomt rettstrekke og arrangert drag, så folk kunne prøvd seg. Har tenkt litt på hvordan det er å arrangere noe på linje med street-legal kjøring, men det blir for mye utgifter og da må man begynne å leie grunn, leie inn politi, leie inn representant fra NBF osv. Kort sagt kommer det til å bli dyrt, og folk må betale plenty for å være med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 tror ikke det... Men har kjørt fra en god del preluder og andre civicer. Blant annet en viss gullfarga 2dørs med vtec motor. "hah, hva er det der da? 2 liter?" kjørte etter han ei stund og havna tilslutt side om side på rødt lys. Fører'n glisa og rusa motoren. Det ble grønt, og jaggu klarte han ikke henge på ut fra krysset :D Ok. Hva gjør en gammel tung scorpio 2,9 0-100 på da? 8-9 sekunder? En civic type R ligger på 6.9 Tallene taler for seg selv. Enten fant du en civic med fattigmanns 1.4 liter sohc motor eller så kunne ikke/ville ikke sjåføren dragge. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Ja ikke vet jeg. Men det var jo fryktelig morsomt å kjøre fra en kar som skrøyt over at bilen hans gikk mye bedre enn en gammel ford. Kommer vel an på hvor godt du kjenner bilen du kjører vil jeg tro. Men han var flinkt til å ruse motoren, det skal han ha. Er temmelig sikker på at motoren var en 160hk vtec motor, da både eier og salgsannonse påpekte dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Sant at man må kjenne bilen sin ja. Hehe, mange som skylder på bomgiring i kretsen min når de taper, alltid like moro. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Sant at man må kjenne bilen sin ja. Hehe, mange som skylder på bomgiringi kretsen min når de taper, alltid like moro. AUTOMAT! :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg