Gå til innhold

Mange rare dyr i arken.

Ranger emnet

high octane

Anbefalte innlegg

Huff. Minner meg om ei dame som sprang inn akkurat i det vi stengte butikken der jeg jobber. Unnskyld, men vi har stengt. "Jeg skal ikke ha noe. skal bare se" Men unnskyld vi har stengt, du må gå ut". "Jeg skal bare se". Ja du skjønner tegninga... huff altså.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he gliste litt jeg og når jeg leste de he he. Som sagt i innleggende så opplever man litt av hvert i service yrket. Har selv jobbet endel på bensinstasjoner og det er mange sære vaner som går igjen på folk. he he.

Må glise litt hver gang jeg ser folk som sliter med å finne ut hvordan man får opp bensinlokket på bilen sin, inn og ut av bilen og rundt og leiter og til slutt kommer de inn og spør. Når jeg da finner det (som regel) ut med en gang blir de litt paffe. he he

Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm

Vw Golf Mk3 cab

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161

Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobba for noen år siden på statoil, og da var det mye rart å se. Husker spesielt en episode da ei dame i midten av 30 åra kom inn og skulle ha olje til bilen. Oljelampa lyste sa hu. "Mersalg" tenkte jeg, og lurte a til å kjøpe en 4 liter. Tenkte ikke no mer over saken før hu kom inn igjen 5 min senere og skulle ha en til... ja, ja. Kanskje hun hadde flere biler det skal byttes olje på? Solgte henne en til og betjente neste kunde. Når jeg kikka ut så jeg at hu dreiv å tømte på den og, og i forhold til vinkelen på kanna var den nesten tom. Jeg løp ut for å spørre hva a dreiv med, og da hadde a jaggu klart å fylle opp olje helt opp til lokket....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobba for noen år siden på statoil, og da var det mye rart å se. Husker spesielt en episode da ei dame i midten av 30 åra kom inn og skulle ha olje til bilen. Oljelampa lyste sa hu. "Mersalg" tenkte jeg, og lurte a til å kjøpe en 4 liter. Tenkte ikke no mer over saken før hu kom inn igjen 5 min senere og skulle ha en til... ja, ja. Kanskje hun hadde flere biler det skal byttes olje på? Solgte henne en til og betjente neste kunde. Når jeg kikka ut så jeg at hu dreiv å tømte på den og, og i forhold til vinkelen på kanna var den nesten tom. Jeg løp ut for å spørre hva a dreiv med, og da hadde a jaggu klart å fylle opp olje helt opp til lokket....

Sto håndbrekket på ettersom "lampa" lyste eller?

Noen kan ta feil av det kanskje.(?)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen episode var når jeg var ganske ny der, og det kom inn en svenske med Volvo 240 med skiboks på taket. Han skulle da selfølgelig vaske bilen, og ba om vaskekort. Jeg ga han ett kort, og så fyren forsvinne blid og fornøyd rundt hjørnet. 3 min senere kommer samme karen inn, men nå er han drit våt og fly forbanna. Jeg hadde ikke gitt han skiboksprogram, så den tverrvaskeren på maskinen hadde tatt tak i skiboksen i underkant forran og løfta hele bilen 20cm over bakken. Måtte tilkalle både Viking og reparatørene for maskinen. Snakk om rotbløyte

(sorry svenske med 240 og skiboks. Jeg var ung og dum:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider