Gå til innhold

Grill,list og baklys til salgs !!!

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

Siden jeg har satt på andre baklys og snart setter på annen grill, velger jeg å prøve å selge disse delene.

Hella-grill med ekstra store ekstra lys. List og lys følger med.

grilll.jpg

Type hella grill med ekstra store ekstra lys. Mange syns dette er snadder på vinterstid.

grill2.jpg

Ble ikke så bra bilder, menmen. Tror grillen er av nyere dato, men uansett så er et av festene på midten og et i et hjørne knekt, dette var slik da jeg tok den av min, og jeg kunne ikke se at der var noe rart når den var påmontert, så dette skulle ikke være noe problem.

Grill,List,Lykter pris: 750,- +porto og oppkrav

Baklys

baklusu.jpg

Original sotede baklys! Fine lykter. Fremstår som ny, ingenting å utsette på disse.

baklusm.jpg

Her med blitz

Pris: 500,- +porto og oppkrav. (for begge to).

Er du interesert, ta kontakt med meg på :

mail : ranp@online.no

mob: 99584601

hjem: 76938143 (jeg svarer hehe)

Om du vil spare deg for oppkrav , kan penger settes inn på konto og deler sendes fortløpende, porto må dog betales, men jeg forteller pris. Jeg jobber på Ica Sparmat hvor vi har post i butikk, så jeg har kontroll med det meste!

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Unknown

Billig for baklyktene, skulle ønske de var hvite :P

Mobilsentrum.no selger hvite baklamper for 819,- nye...

(kjøpte de til dama der, og de er akkurat de samme som nbs selger for 1598 eller noe sånt..)

Mvh

Christer

Mvh Christer :: http://Dekkskift.no - trenger du billige dekk ? vi har godt utvalg på lager til knallpriser!

- 2007 A3 2.0 TDI Sportback - 2003 Passat Tdi 4M - 2005 Caddy RTDI - 1976 Audi 50 GLS - 1976 Audi 50 LS *Pelle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kvracing

Mobilsentrum.no selger hvite baklamper for 819,- nye...

(kjøpte de til dama der, og de er akkurat de samme som nbs selger for 1598 eller noe sånt..)

Mvh

Christer

Hm, det var jo ikke så ille.

Du er sikker på at det er de samme?

Har lyst på noen hvite.. bytte på litt..

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt sikker på at de er de samme, tilogmed samme eske...

Men de har også en versjon som har denne "svarte" kanten rundt lykta og de koster 2198 eller noe sånt...

Har nemmelig kjøpt begge steder...

Mvh

Christer

Mvh Christer :: http://Dekkskift.no - trenger du billige dekk ? vi har godt utvalg på lager til knallpriser!

- 2007 A3 2.0 TDI Sportback - 2003 Passat Tdi 4M - 2005 Caddy RTDI - 1976 Audi 50 GLS - 1976 Audi 50 LS *Pelle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vente litt å se Lazzario..

Jeg så før meg at noen slo til på hele pakke tilbudet :) .

Men hvis det viser seg at ingen er interesert, så blir det vell en ordning på list skal du se!:)¨

Lista er lakkert svart, men tar ikke skade av ny lakk for å si det sånn.. !

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

Får vente litt å se Lazzario..

Jeg så før meg at noen slo til på hele pakke tilbudet :) .

Men hvis det viser seg at ingen er interesert, så blir det vell en ordning på list skal du se!:)¨

Lista er lakkert svart, men tar ikke skade av ny lakk for å si det sånn.. !

Hehe, ok. Har svart bil, så det hadde passet bra :D

Er du glad, så blir det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er vel at det er Hella lykter og ikke... Litt diskutert på en annen tråd om Mobilsentrum....

Mener det ikke er så kult med hvite baklykter på Golf 2 lenger, "alle" har det og når etterligningen er så billige så er det ikke så nøye... Blir på samme måte med at alle sku ha RS front.... ikke like kult lenger det heller....

Kjøp heller M3 look eller de som den blå 2'ern med 1,8 t hadde.. De er fine og litt mer spesielle... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...