A.K Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Hva bør jeg velge, 300-duk eller 450-duk? 300 er vel lettere enn 450 selvfølgelig, men 450 blir sterkere, samtidig som den er mindre lett å forme. Hva bruker dere her inne som bygger bilstereo? Hvor får jeg tak i duk? Ikke Biltema =) På forhånd takk. Mvh A.K Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 jeg bruker stort sett bare 300g,lettere å forme, om du trenger mer styrke kan du evt bruke vevd strie, den er litt lettere å jobbe med og er litt sterkere, se http://www.autocustom.no der finner du det du trenger og litt til :) se på installbay, tror det ligger bare vevd strie der nå, men vi har vanlig også, bare send en mail:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Johannesse Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Når jeg driver og støper bruker jeg 300g. glassfiber. Kjøpt på mekonomen. Funker veldig bra. Lett og jobbe med og alt bare supert Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Hjertelig takk begge to =) Hva bruker man til å lime fast mdf-ringene på "styltene", smeltelim/stavlim? Og når jeg legger på fyller, er sprøyting den beste måten å gjøre det på? Regner med at det er atskillig mindre tidkrevende i hvertfall ;o) Mvh A.K Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Johannesse Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Hjertelig takk begge to =) Hva bruker man til å lime fast mdf-ringene på "styltene", smeltelim/stavlim? Og når jeg legger på fyller, er sprøyting den beste måten å gjøre det på? Regner med at det er atskillig mindre tidkrevende i hvertfall ;o) Mvh A.K De mdf ringene kan du lime fast med enten limpistol og du vil eller så kan du også bruke vanlig epoxy lim. Når jeg har holdt på med det og ska legge på fyller pleier jeg og bruke en veldig fin fin pensel og bare smøre på med polyester. Etter det så pleier jeg og legge på et lag med tynn vevd glassfiber strie over hele for og få stivet det litt også smørt det inn med polyester også pleier jeg og ta 300g. glassfiber duken og strekke over og smøre på også begynne det morsome pussearbeidet:) Lykke til:) Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Høres ikke så komplisert ut dette nei, bare tidkrevende, men det er jo en del av moroa =) Hjertelig takk for tips =) Mvh A.K Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Høres ikke så komplisert ut dette nei, bare tidkrevende, men det er jo en del av moroa =) Hjertelig takk for tips =) Mvh A.K er ikke veldig komplisert nei, bare å prøve seg fram:) det er fantasien som setter grenser:) bare å spørre om du lurer på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Takk for det, kan nok hende det dukker opp ting etterhvert, så da er det greit å vite at jeg fritt kan "plage" dere :) Fint å vite at man kan få hjelp av dere som er drevne på dette :) Mvh A.K Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg