Gå til innhold

Glassfiberduk

Ranger emnet

A.K

Anbefalte innlegg

Hva bør jeg velge, 300-duk eller 450-duk? 300 er vel lettere enn 450 selvfølgelig, men 450 blir sterkere, samtidig som den er mindre lett å forme. Hva bruker dere her inne som bygger bilstereo? Hvor får jeg tak i duk? Ikke Biltema =) På forhånd takk.

Mvh A.K

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg driver og støper bruker jeg 300g. glassfiber. Kjøpt på mekonomen. Funker veldig bra. Lett og jobbe med og alt bare supert

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig takk begge to =) Hva bruker man til å lime fast mdf-ringene på "styltene", smeltelim/stavlim? Og når jeg legger på fyller, er sprøyting den beste måten å gjøre det på? Regner med at det er atskillig mindre tidkrevende i hvertfall ;o)

Mvh A.K

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig takk begge to =) Hva bruker man til å lime fast mdf-ringene på "styltene", smeltelim/stavlim? Og når jeg legger på fyller, er sprøyting den beste måten å gjøre det på? Regner med at det er atskillig mindre tidkrevende i hvertfall ;o)

Mvh A.K

De mdf ringene kan du lime fast med enten limpistol og du vil eller så kan du også bruke vanlig epoxy lim. Når jeg har holdt på med det og ska legge på fyller pleier jeg og bruke en veldig fin fin pensel og bare smøre på med polyester. Etter det så pleier jeg og legge på et lag med tynn vevd glassfiber strie over hele for og få stivet det litt også smørt det inn med polyester også pleier jeg og ta 300g. glassfiber duken og strekke over og smøre på også begynne det morsome pussearbeidet:)

Lykke til:)

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider