Volvo740Turbo Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 En 240 blir ikke lav med senkesett.. Det ser jo bare orginalt ut! Enten må man få laget fjører på mål, coil over, eller så må man kappefatality ble lav min og med lesjöfors 40mm , bilstein sprint ... 100+ penta med 195,50-15 (trillebårdekk) Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T6 Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 har bilder ja, men kan ikke å legge de ut. har flytta ned opphengskuler og styrekuler 40mm og taxi plater, har -1.6 grader camber og kortet bilstein dempere og R-sport stabstag. skal si det ble andre kjøre egenskaper. Siter Volvo 242 x00hk x80nm Volvo 242 Gr-A 350hk Volvo 242 Banebil 350hk Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk http://www.volvo-racing.i2.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Pedersens-Racing selger jo Lesjöfors 45mm! med TÜV! senker ikkje 45mm står på siden dere så at di senker 35mm pluss de synker litt da så kansje 40 etter noen år... Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 har bilder ja, men kan ikke å legge de ut. har flytta ned opphengskuler og styrekuler 40mm og taxi plater, har -1.6 grader camber og kortet bilstein dempere og R-sport stabstag. skal si det ble andre kjøre egenskaper. da regner jeg med at du har uniballs i stedenfor vanlige endeledd, hvordan er med gjenger på dissa, paser dem rett på tannstanga, eller må det gjenges om der? eventuelt om noen veit om det finnes noe kit for detta, har selv planer om og få flytta litt på detta her når jeg får senka bilen til normal høyde igjen.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 100mm??har du bilder av det? jeg har jo 45 (50mm) settet og jeg kunne ikke senket 50mm til fremme, da kunne jeg ikke brukt rattet! hvordan ratt har du egentlig da? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 100mm??har du bilder av det? jeg har jo 45 (50mm) settet og jeg kunne ikke senket 50mm til fremme, da kunne jeg ikke brukt rattet! ikke så rart med den dekkprofilen din:google Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 hehe Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 åkrene fjærfabrikk kanskje?:google Faen.. de holder jo til like ved hytta vår faktisk... Kanskje jeg skulle trille innom de nesten gang jeg er nedover? I morgen blir vel det..... Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 For å hjelpe litt her så er regelverket slik at enhver kontrollør på bt kan godkjenne(har lov til altså) det han personlig mener er greit.De kan altså bruke skjønn. Om en fyr har fått en ting godkjent ombygd på bilen sin så er det langt ifra noen selvfølge at en annen får det samme godkjent sånn uten vidre. Ang fjæring så står det i forskriftene at bilen skal være "tilstrekkelig" avfjæret og avdempet.Hva det vil si er vel opp til enhver enkelt kontrollør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 For å hjelpe litt her så er regelverket slik at enhver kontrollør på bt kan godkjenne(har lov til altså) det han personlig mener er greit.De kan altså bruke skjønn. Om en fyr har fått en ting godkjent ombygd på bilen sin så er det langt ifra noen selvfølge at en annen får det samme godkjent sånn uten vidre. Ang fjæring så står det i forskriftene at bilen skal være "tilstrekkelig" avfjæret og avdempet.Hva det vil si er vel opp til enhver enkelt kontrollør. Yepp! Men så har du også en minimumshøyde på lyktene på bilen. Men om det overskrides på en 240 med senking vet jeg ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Men si 50mm senk fra Åkre da.. Du/dere som har bestilt der: har du tlf/mail/pris å informere oss andre om? :) Eller er man nødt til å dra innom der? Altså.. Hvis de koster 2000kr per fjør så trur jeg nok jeg går for 40mm fra pedersen, men hvis prisen er ca det samme vil jeg jo selvsagt ha det lavt! :D Subbe med ballong-dekk kunne vært morro! :hammer Edit: http://www.purehelp.no/vis.asp/company_name/%C5KRENE+FJ%C6RFABRIKK+AS/ftknr/5B4B4542401A484D4B/t_page/1 http://www.internettkatalogen.no/firmadetaljer/%E5krene%20fj%E6rfabrikk%20as.632865 denne?? (de 2 er vel samme bedrift!?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 http://www.fjerfabrikk.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Hva slags papirer er det som følger med på Åkrane sine fjærer? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Yepp! Men så har du også en minimumshøyde på lyktene på bilen. Men om det overskrides på en 240 med senking vet jeg ikke... hmm, så i teorien, vil du kunne senke en u.s. 240 mer enn en euro 240, pga. lyktene er lengre oppe? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 hmm, så i teorien, vil du kunne senke en u.s. 240 mer enn en euro 240, pga. lyktene er lengre oppe? Viss lysa er lengre opp me USA-front, ja. Er vel slik at senteret på lyset skal være mix 50cm fra bakken, og grøftelys min 20cm.. Correct me if I'm wrong ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg