Gå til innhold

Laveste senkesettet?

Ranger emnet

Gjest

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har bilder ja, men kan ikke å legge de ut. har flytta ned opphengskuler og styrekuler 40mm og taxi plater, har -1.6 grader camber og kortet bilstein dempere og R-sport stabstag. skal si det ble andre kjøre egenskaper.

Volvo 242 x00hk x80nm

Volvo 242 Gr-A 350hk

Volvo 242 Banebil 350hk

Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk

http://www.volvo-racing.i2.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bilder ja, men kan ikke å legge de ut. har flytta ned opphengskuler og styrekuler 40mm og taxi plater, har -1.6 grader camber og kortet bilstein dempere og R-sport stabstag. skal si det ble andre kjøre egenskaper.

da regner jeg med at du har uniballs i stedenfor vanlige endeledd, hvordan er med gjenger på dissa, paser dem rett på tannstanga, eller må det gjenges om der? eventuelt om noen veit om det finnes noe kit for detta, har selv planer om og få flytta litt på detta her når jeg får senka bilen til normal høyde igjen..

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å hjelpe litt her så er regelverket slik at enhver kontrollør på bt kan godkjenne(har lov til altså) det han personlig mener er greit.De kan altså bruke skjønn.

Om en fyr har fått en ting godkjent ombygd på bilen sin så er det langt ifra noen selvfølge at en annen får det samme godkjent sånn uten vidre.

Ang fjæring så står det i forskriftene at bilen skal være "tilstrekkelig" avfjæret og avdempet.Hva det vil si er vel opp til enhver enkelt kontrollør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å hjelpe litt her så er regelverket slik at enhver kontrollør på bt kan godkjenne(har lov til altså) det han personlig mener er greit.De kan altså bruke skjønn.

Om en fyr har fått en ting godkjent ombygd på bilen sin så er det langt ifra noen selvfølge at en annen får det samme godkjent sånn uten vidre.

Ang fjæring så står det i forskriftene at bilen skal være "tilstrekkelig" avfjæret og avdempet.Hva det vil si er vel opp til enhver enkelt kontrollør.

Yepp! Men så har du også en minimumshøyde på lyktene på bilen. Men om det overskrides på en 240 med senking vet jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men si 50mm senk fra Åkre da.. Du/dere som har bestilt der: har du tlf/mail/pris å informere oss andre om? :) Eller er man nødt til å dra innom der?

Altså.. Hvis de koster 2000kr per fjør så trur jeg nok jeg går for 40mm fra pedersen, men hvis prisen er ca det samme vil jeg jo selvsagt ha det lavt! :D

Subbe med ballong-dekk kunne vært morro! :hammer

Edit: http://www.purehelp.no/vis.asp/company_name/%C5KRENE+FJ%C6RFABRIKK+AS/ftknr/5B4B4542401A484D4B/t_page/1

http://www.internettkatalogen.no/firmadetaljer/%E5krene%20fj%E6rfabrikk%20as.632865 denne?? (de 2 er vel samme bedrift!?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp! Men så har du også en minimumshøyde på lyktene på bilen. Men om det overskrides på en 240 med senking vet jeg ikke...

hmm, så i teorien, vil du kunne senke en u.s. 240 mer enn en euro 240, pga. lyktene er lengre oppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider