Gå til innhold

enda høyre bensin priser!?!

Ranger emnet

volvo242TIC

Anbefalte innlegg

nei .. Usa har halvskatt av hva vi har

og gjennmsnitts lønnen er mye lavere enn vår

USA har nesten ingen skatt i forhold til hva vi har .. men nå har de mye dårlire offentlig helsevesen osv

Det veit ikke du en shit om...

Og hvorfor i gampeskævven bruker du en liste der du sammenligner norge, som har EGEN OLJE og andre land som IKKE HAR OLJE når det gjelder hva innbyggerne må betale for bensin???? :puke

Nei du fjotten, finn deg heller en liste hvor du sammenligner vår bensinpris, vårt helsevesen og vår velstand med et annet oljeland, og du risikerer å gå på en JÆVELIG smell...

Er så lei av alle de som driver hjernevask og vranglære, de er det nok av....

Er også lei av de som bare synser og lar seg hjernevaske; folk, ha deres egne meninger!!!

Og de som veit at de synes at bensinprisen er feil veit også hva det går an å gjøre med det..

OG de som bekymrer seg over global oppvarming burde kanskje få huet ut av ræva og bekymre seg over at Iran snart har atombomber...

Den dagen mennesket er truet kun av global oppvarming og ingenting annet, ja når kommer den???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og hvorfor i gampeskævven bruker du en liste der du sammenligner norge, som har EGEN OLJE og andre land som IKKE HAR OLJE når det gjelder hva innbyggerne må betale for bensin???? :puke

Nei du fjotten, finn deg heller en liste hvor du sammenligner vår bensinpris, vårt helsevesen og vår velstand med et annet oljeland, og du risikerer å gå på en JÆVELIG smell...

Er også lei av de som bare synser og lar seg hjernevaske; folk, ha deres egne meninger!!!

Og de som veit at de synes at bensinprisen er feil veit også hva det går an å gjøre med det..

OG de som bekymrer seg over global oppvarming burde kanskje få huet ut av ræva og bekymre seg over at Iran snart har atombomber...

Den dagen mennesket er truet kun av global oppvarming og ingenting annet, ja når kommer den???

tror du norge er enste europeiske land med olje?

både Storbritania og nederland er olje land.. (faen helelr storbritania produserer nesten like mye olje som oss !)

Europeiske olje nasjoner er

Norge, storbritania, Danmark, Østerike, Bulgaria, Irland, Italia, Romania, Serbia, Nederland, Tyskland og den ene som begyner på K som jeg aldri kusker hvordan staves.. kroatsia.. eller no

EDIT: glemte russland.. som er VERDENS STØRSTE eksportør av olje

PS: jeg må bare spørre ... får du inn Fox News? du minner meg SÅ om en typisk Fox News seer...

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du vet USA ikke hadde ett fnugg av bevis da de gikk til krig i Irak. Nei, vent. De visste at Irak ikke hadde masseødeleggelsesvåpen. Nå har de gått til angrep på Iran. Sannsynligheten er stor for at de rett og slett bare skal ha seg litt energi (du vet, varme, lys, osv). Vet du hva jeg er lei av? Bedrevitende FRPere. Da kan du prate om hjernevask. Dilter etter USA. Ja, USA er best i verden, for de har hele verden på sin side når de sprenger noen i lufta!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammenligne helsevesen med andre oljeland? Tenker du på f.eks. Russland? Eller kanskje du tenker på USA?

Vi har et fordømt godt helsevesen, selv om mye kan gjøres, og mye kan endres.

Leste en bok av Tom Clancy (Jepp, vet det er fiction, men det gir meg en tanke). Saken var relatert til en amerikansk lege som mente det var ille at man måtte vente fire uker på en operasjon, som kunne fikses for "bare" femti tusen dollar hjemme i statene samme dag.

Vel. Femti tusen dollar er sikkert ikke så dyrt om du tjener jæææææækla mye. Eller har helseforsikring. Dog, de fleste helseforsikringen forutsetter at du har samlet income på minst femti tusen dollar. (Ikke sikker, men mener å ha sett en dokumentar rundt denne saken)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammenligne helsevesen med andre oljeland? Tenker du på f.eks. Russland? Eller kanskje du tenker på USA?

Vi har et fordømt godt helsevesen, selv om mye kan gjøres, og mye kan endres.

Leste en bok av Tom Clancy (Jepp, vet det er fiction, men det gir meg en tanke). Saken var relatert til en amerikansk lege som mente det var ille at man måtte vente fire uker på en operasjon, som kunne fikses for "bare" femti tusen dollar hjemme i statene samme dag.

Vel. Femti tusen dollar er sikkert ikke så dyrt om du tjener jæææææækla mye. Eller har helseforsikring. Dog, de fleste helseforsikringen forutsetter at du har samlet income på minst femti tusen dollar. (Ikke sikker, men mener å ha sett en dokumentar rundt denne saken)

40 millioner amerikanere har ikke råd til helseforsikring. De har ingen mammapermisjoner, barnetrygder osv. Så hvis du ikke er dritrik i usa, så har du rett og slett ikke råd til å skaffe deg unge:) Mye er fint med usa, men bilene og politikken dems kan du få billig av meg:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du vet USA ikke hadde ett fnugg av bevis da de gikk til krig i Irak. Nei, vent. De visste at Irak ikke hadde masseødeleggelsesvåpen. Nå har de gått til angrep på Iran. Sannsynligheten er stor for at de rett og slett bare skal ha seg litt energi (du vet, varme, lys, osv). Vet du hva jeg er lei av? Bedrevitende FRPere. Da kan du prate om hjernevask. Dilter etter USA. Ja, USA er best i verden, for de har hele verden på sin side når de sprenger noen i lufta!

AMEN! Oh my, så drit bra sagt!

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siterer en vits fra tiden da USA påsto Irak hadde WOMD: "Selvfølgelig har Storbritannia og USA bevis for at Irak har masseødeleggelsesvåpen. De har jo kviteringene." :D

Noe som er ganske sant, siden Irak fikk store mengder våpen, inkludert sennepsgass, av USA under krigen mot Iran..

I Norge har vi en velferdsstat. Det vil si at vi skal ha tilnermet de samme godene alle sammen. Det er klart noen har mer. Hadde det ikke vært slik hadde vi hatt kommunisme. Men USA baserer seg på at de som har vært heldige (eventuelt dyktige), vil sitte med enorme goder. De som derimot IKKE har vært heldige (eventuelt dyktige), vil sitte med få eller ingen goder. Det koster mer å leve i Norge, men vi tjener faktisk mer, vi har bedre miljø (myye mindre miljøskader), mindre kriminalitet (mye mindre faktisk), ikke en idiot som president, Norge styres i praksis IKKE av en gjeng kristenkonservative og vi har et finfint velferdssamfunn.

Jeg vet hvilken deal jeg tar every day of the week. ;)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når vi var i usa i sommer.. skreik de av at prisen var gått opp til 8 NOK.. vel å merke for 1 gallon (ca 4liter)

Nå bruker vel en typisk amerikansk bil noe sånn som 2-3-10 liter på miila så kan vel forstå de litt. I tillegg er det vel ikke helt uvanlig å tjene under 100 000 NOK der borte og da blir jo "alt" mye penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi! Vent vent!

saudiene og Bin laden familien var jo den største trusselen for USA før og etter 11. september... men oi oi! De driver jo Pappa og junior Bush og handler med... "Da angriper vi Irak istede"

On-topic: Sp vil redusere bensinprisene! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi! Vent vent!

saudiene og Bin laden familien var jo den største trusselen for USA før og etter 11. september... men oi oi! De driver jo Pappa og junior Bush og handler med... "Da angriper vi Irak istede"

USA var godvenn med Saddam før 1990, da de bestemte seg for å få litt goodwill mot Kuwait. Hussain var jo leiesoldat for USA i 1955..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at så mange bilfantaster engasjerer seg i politikk :D Ikke missforstå, jeg syns det er bare fint for jeg melder meg på: Er dere redd for at Hagen klarer å snu opp ned på landet i løpet av en 4 års periode? Hagen sier mye klokt, så mye klokt at jeg går god for han. Men så klart, alle har sine gode og mindre gode ideer. Noe Hagen og FRP gjør i motsettning til alle andre politikere; de handler! Er lei av snikk snakk om mer penger til velferden. Slipp fri en prosent av oljepengene og Norge ville vært et helt annet land å leve i! Det vil Hagen. Det vil FRP. Det vil jeg og det vil Norges befolkning!

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ikke PRØVE å lese litt dypere i FRP sin politikk..

Ta tønsberg komunne som eksempel

FRP vant komune valget på en politikk av "Bomringen skal vekk"

det første de gjorde.. utvidet tiden Bomringen skulle stå

YAY FOR FRP! snakk om valgløfte brudd

og se litt på helse planen til hagen.. mindre skatt, mindre alt.. men MER satsing på sykehus og snuten osv..

hvor er logikken.. de skal altså minke inntekten.. og ØKE utgiftene..

hvor er logikken!?!

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår