Gå til innhold

enda høyre bensin priser!?!

Ranger emnet

volvo242TIC

Anbefalte innlegg

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig at så mange bilfantaster engasjerer seg i politikk :D Ikke missforstå, jeg syns det er bare fint for jeg melder meg på: Er dere redd for at Hagen klarer å snu opp ned på landet i løpet av en 4 års periode? Hagen sier mye klokt, så mye klokt at jeg går god for han. Men så klart, alle har sine gode og mindre gode ideer. Noe Hagen og FRP gjør i motsettning til alle andre politikere; de handler! Er lei av snikk snakk om mer penger til velferden. Slipp fri en prosent av oljepengene og Norge ville vært et helt annet land å leve i! Det vil Hagen. Det vil FRP. Det vil jeg og det vil Norges befolkning!

Fin tale. Men, ikke engang FRP ville nok fått fingeren virkelig ut, dersom de hadde vunnet ett valg. For det første, de kunne nok aldri lagd flertallsregjering. For det andre, de vil ha ett storting å måtte forholde seg til. Nei, uansett hvilket parti du velger, blir det dritt. Forresten, det er kun rundt 30% av Norges befolkning som kunne tenkt seg å stemme FRP, iallfall av de som stemmer, iallfall av de som er spiurt, det vil jeg ikke si er Norges befolkning, akkurat. Men, at FRP blir mer attraktive for veldig mange, skjønner jeg..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ikke PRØVE å lese litt dypere i FRP sin politikk..

Ta tønsberg komunne som eksempel

FRP vant komune valget på en politikk av "Bomringen skal vekk"

det første de gjorde.. utvidet tiden Bomringen skulle stå

YAY FOR FRP! snakk om valgløfte brudd

og se litt på helse planen til hagen.. mindre skatt, mindre alt.. men MER satsing på sykehus og snuten osv..

hvor er logikken.. de skal altså minke inntekten.. og ØKE utgiftene..

hvor er logikken!?!

Vi sitter da på flere tusen milliarder! Er ikke noe problem og ta litt av olje pengene. Statsbudsjettet er en tiendel av hva Norge tjener på olje i året!

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin tale. Men, ikke engang FRP ville nok fått fingeren virkelig ut, dersom de hadde vunnet ett valg. For det første, de kunne nok aldri lagd flertallsregjering. For det andre, de vil ha ett storting å måtte forholde seg til. Nei, uansett hvilket parti du velger, blir det dritt. Forresten, det er kun rundt 30% av Norges befolkning som kunne tenkt seg å stemme FRP, iallfall av de som stemmer, iallfall av de som er spiurt, det vil jeg ikke si er Norges befolkning, akkurat. Men, at FRP blir mer attraktive for veldig mange, skjønner jeg..

Skrev ikke at Norge ville ha FRP. Skrev at Norges befolkning ville ha et bedre velferdssamfun. Hvem vil ikke det? Jeg TROR FRP har svaret på hvordan det kan gjøres. (les bruk mer oljepenger på fattigdom, helse og utdanning og senk avgiftene)

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og se litt på helse planen til hagen.. mindre skatt, mindre alt.. men MER satsing på sykehus og snuten osv..

hvor er logikken!?!

Vel, som du sikkert har hørt, så har vi mer enn nok av penger.

Hagen skal ikke bare åpne pengesekken, han lukker den også flere steder.

Hva er poenget med å spare penger 100år frem i tid, raser verdensøkonomien sitter vi ikke igjen med en dritt.

Bruk pengene til å bygge opp landet nå, og ikke risiker alt.

Vi må også passe på å ikke motsette oss noen som kan true freden vår, de er jo selvsagt velkommen til å ta over landet hvis de vil.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sitter da på flere tusen milliarder! Er ikke noe problem og ta litt av olje pengene. Statsbudsjettet er en tiendel av hva Norge tjener på olje i året!

Men hva skal vi gjøre når eldrebølgen kommer da? Bruker vi en milliard her og en milliard der så blir det ikke nok til å kjøpe gassdrevne rullatorer med flatskjerm til gamlingene, når den tid kommer...

Uansett hvordan statistikken ser ut så synes jeg vi har for høye AVGIFTER på bensin.

(Og forresten, noen som har en slik statistisk oversikt over avgiftsnivået på bensin i alle europas land?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor er logikken!?!

Hvor er logikken din??

Alt skal være som før, det skal ikke bli forandring, hurra for det trauste norge.

OK, du drar fram at FRP har brutt et valgløfte...

Har du fått med deg hvor mange valgløfter den rødgrønne regjeringen har brutt eller?

Spotter du FRP så spotter jeg deg...

Og spotter du FRP så spotter du nesten 30% av norges befolkning

De rødgrønne imponerer IKKE...

Og dere klager over at USA er så ræva, men det er kanskje fordi dere er ræva selv også???

For de som sitter på ræva og får trygd uten å jobbe og ikke har særlig til ambisjoner, er det klart at USA er bare dritt, for USA belønner ikke sånne udugelige tosker....

Tenk, i norge hvor vi har gratis utdanning må vi nå importere høyt utdannede til å jobbe i nordsjøen, mangel på utdannet arbeidskraft er prekær...

Hvor er logikken din, sosialistspiren...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, som du sikkert har hørt, så har vi mer enn nok av penger.

Hagen skal ikke bare åpne pengesekken, han lukker den også flere steder.

Hva er poenget med å spare penger 100år frem i tid, raser verdensøkonomien sitter vi ikke igjen med en dritt.

Bruk pengene til å bygge opp landet nå, og ikke risiker alt.

Vi må også passe på å ikke motsette oss noen som kan true freden vår, de er jo selvsagt velkommen til å ta over landet hvis de vil.

Jeg tror Hagen uansett hadde gjort landet mest godt. Som sagt, det finnes mørke sider i hans politikk også, men ikke i nærheten av den galskapen som "norges ledere" i dag utøver. De samler jo inn penger til ragnarok da!

Angående Norges sikkerhet tror jeg vi er "rimelig sikkra". Nato og FN står så sterkt i verdenssamfunnet at en inovasjon av Norge ville utløst en ny verdenskrig, eller evt Nato mot det ene landet som prøver seg på noe dumt. (vet at jeg er litt naiv her :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sossene sier bare at "vi trenger oljefondet til pensjon" og så sier de til deg:

Du må betale skatten din hvis du skal ha pensjon.

Med andre ord så betaler du selv inn din egen pensjon for hvert år, og sossene synes at FRP er ulogisk ...

Hva med å se litt på seg selv i steden?

Snakk om å gå på ræva.... (eller å gå med ræva først som vi sier det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det fint i Norge, men det hadde nå vært fint at nå som staten tjener så grovt på oljeprisen, at de hadde hatt en flytende avgift på bensinen, med et pristak på 10kr elns!

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk, i norge hvor vi har gratis utdanning må vi nå importere høyt utdannede til å jobbe i nordsjøen, mangel på utdannet arbeidskraft er prekær...

Likte den siste det ;) Er så sant som du sier at Norge tilbyr elendig utdanning! Norges beste skole er rangert som nr 99 i Europa! Norge, som er et av verdens rikeste land klarer faktisk ikke å utdanne annet enn analfabete vaskehjelper! Landet blir ledet av en skokk med alminnelige mennesker som har hatt flaks et par ganger. Folk er redd for eldrebølgen, jeg er redd for hva som skjer da den genrasjonen som begynner på skolen nå skal ut i arbeidslivet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tiendel? er du klarover at oljefondet i dag er bare noen få milliarder mer enn et Års budsjett ...

(er vel 20% mer i oljefondet enn hva et års statsbudsjett er på)

426hemi: norge er et lite land.. vi klarer ikke å utdanne nok til å fylle alle plassene vi må ha fylt..

det er ytterst få høyt utdannet som går utenjobb i norge og vi kan ikke ansette en vanlig slask til å ta en toppstilling..

så da må vi importere, det er SÅ enkelt

FRP bryter de eneste løftene de har.. den rød grønne regjeringa har et annet problem.. det faktumet at det er en sammarbeids regjering.. hadde vert andre boller om det var et parti i makt

men jeg skal ikke nkete .. alle parti bryter løfter..

men FRP bryter de som de blir valgt på..

de vant tønsberg 100% pga demmes motstand til bomringen de SELV STEMTE JA PÅ!

og hva gjorde de.. de forlengde tiden selv om veiprosjektet går i pluss..

YAY TIL FRP!

FRP har aldri hatt makt utenfor kommunene.. men hva de har gjort i komunnene sier mer enn nok..

Faktumet er at FRP lover ting på begge sider.. og gjøre ingen av de

(lokal politikerene og sentral politikerene sier 2 helt forsjellige ting.. og når tiden kommer for å vise.. så gjør det det nøyaktig motsatte)

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det fint i Norge, men det hadde nå vært fint at nå som staten tjener så grovt på oljeprisen, at de hadde hatt en flytende avgift på bensinen, med et pristak på 10kr elns!

Amen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er logikken din??

Alt skal være som før, det skal ikke bli forandring, hurra for det trauste norge.

OK, du drar fram at FRP har brutt et valgløfte...

Har du fått med deg hvor mange valgløfter den rødgrønne regjeringen har brutt eller?

Spotter du FRP så spotter jeg deg...

Og spotter du FRP så spotter du nesten 30% av norges befolkning

De rødgrønne imponerer IKKE...

Og dere klager over at USA er så ræva, men det er kanskje fordi dere er ræva selv også???

For de som sitter på ræva og får trygd uten å jobbe og ikke har særlig til ambisjoner, er det klart at USA er bare dritt, for USA belønner ikke sånne udugelige tosker....

Fint at ingen skjærer alle under en kniv! LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår