Gå til innhold

Priser på bilstereo

Ranger emnet

Glidlås

Anbefalte innlegg

poenget kom meget dårlig frem.

og en cdspiller kjøpt i utlandet dekkes IKKE av garantien til importøren her hjemme så får du feil må den sendes tilbaked er den kom fra eller evenuelle feil må kostes av deg selv.

Eller bare snakke med hovedimportør og høre om dem kan vare behjelplige.

Som feks: Trodde jeg hadde problemer med en komponent fra usa.. Ringte Rockford her i norge. Å dem kunne godt ta en titt på det. Gratis :) Så all ære til dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

må nok si meg enig i endel av frustrasjonen hos threadstarter her.

selger mye dyrere utstyr selv, si vi kjører 20% db på produkter til XXXXX kroner, kjører vi fortsatt 20% når beløpet blir 6 sifret blir det ganske mange kroner etterhvert i DB selv om jo prosenten er lik. du bruker jo ofte ikke mye lenger tid på å selge 6 enn 5 sifra, og da blir det jo fort litt urettferdig om du skal ha så mye DB på en lik jobb, virker som noen kanskje er litt ivrige med gangetabellen istedenfor å se på faktisk beløp i kr?

med det sagt prøver vi jo selvfølgelig alltid få 20% selv på 6 sifra ;)

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uansett. garanti er ikke worldwide som en person sa her.

kun noen ytterst få merker har det og færre og færre

ser mellom fingrene på det pga økende paralell og privat import.

og 20%er ikke akkurat mye nei. hehe det er faktisk veldig lite.

skal du da itilleg dekke lønninger,lokaler,regnskap etc etc så blir det

somregel for lite.

men uansett. for all del alle sammen bare handle alt dere vil i usa

så kan dere sitte og gråte litt når stashet dere betalte 10000+kr for

ikke funker og norske importøren/verkstedene ikke vil hjelpe dere. (noe som jeg har FULL forståelse for)

just my two cents.

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva du vil her. Er da ikke så vanskelig å forstå hva jeg mener. Selvsagt ser jeg på hva konkurrerende produkter koster når jeg prissetter.

Så jeg betaler mer for det å det elementet enn det fabrikken annbefaler pga DU synes det spiller bedre enn det andre vi har på markedet i samme VEIL pris?:hvaskjera

Lenke til kommentar
Del på andre sider