lector Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 poenget kom meget dårlig frem. og en cdspiller kjøpt i utlandet dekkes IKKE av garantien til importøren her hjemme så får du feil må den sendes tilbaked er den kom fra eller evenuelle feil må kostes av deg selv. Eller bare snakke med hovedimportør og høre om dem kan vare behjelplige. Som feks: Trodde jeg hadde problemer med en komponent fra usa.. Ringte Rockford her i norge. Å dem kunne godt ta en titt på det. Gratis :) Så all ære til dem :) Siter Prosjekt Audi A4 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83399 Prosjekt Volvo 850 -->http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=870435#post870435 Prosjekt peugot 306 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92307 Prosjekt Audi A3 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glidlås Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Personlig tror jeg de aller fleste er ganske importører er ganske behjelplige uansett hvor du har kjøpt utstyret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 må nok si meg enig i endel av frustrasjonen hos threadstarter her. selger mye dyrere utstyr selv, si vi kjører 20% db på produkter til XXXXX kroner, kjører vi fortsatt 20% når beløpet blir 6 sifret blir det ganske mange kroner etterhvert i DB selv om jo prosenten er lik. du bruker jo ofte ikke mye lenger tid på å selge 6 enn 5 sifra, og da blir det jo fort litt urettferdig om du skal ha så mye DB på en lik jobb, virker som noen kanskje er litt ivrige med gangetabellen istedenfor å se på faktisk beløp i kr? med det sagt prøver vi jo selvfølgelig alltid få 20% selv på 6 sifra ;) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 uansett. garanti er ikke worldwide som en person sa her. kun noen ytterst få merker har det og færre og færre ser mellom fingrene på det pga økende paralell og privat import. og 20%er ikke akkurat mye nei. hehe det er faktisk veldig lite. skal du da itilleg dekke lønninger,lokaler,regnskap etc etc så blir det somregel for lite. men uansett. for all del alle sammen bare handle alt dere vil i usa så kan dere sitte og gråte litt når stashet dere betalte 10000+kr for ikke funker og norske importøren/verkstedene ikke vil hjelpe dere. (noe som jeg har FULL forståelse for) just my two cents. Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 garanti går langt ut vinduet ja, så det er en faktor man må ta med i regnestykket uten tvil. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glidlås Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Skjønner ikke helt hva du vil her. Er da ikke så vanskelig å forstå hva jeg mener. Selvsagt ser jeg på hva konkurrerende produkter koster når jeg prissetter. Så jeg betaler mer for det å det elementet enn det fabrikken annbefaler pga DU synes det spiller bedre enn det andre vi har på markedet i samme VEIL pris?:hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.