viper Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Noen som har noen gode forslag til plasser med bil-relatert stuff som jeg kan besøke på en rundtur i Tyskland? Skal selvfølgelig stoppe på Nürburgring Nordschleife, men trenger mer! Noe morro Sør i Tyskland? Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 hja! Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by viper Noen som har noen gode forslag til plasser med bil-relatert stuff som jeg kan besøke på en rundtur i Tyskland? Skal selvfølgelig stoppe på Nürburgring Nordschleife, men trenger mer! Noe morro Sør i Tyskland? Har en kompis som bor i sør-vest, kommer tilbake med info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Hja, Kano! Haha ;) Hadde vært utrolig bra hvis du hadde klart å finne litt info til meg fcuk! Lurer litt på noen bilfabrikker og. Porsche kanskje, forslag noen? Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cax Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 ..i Ingolstadt, evt. "hjemme". Siter The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cax Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 fikk jo ta en tur innom pølsespiserne i München også. Den runde, lave bygningen er muséet. Den høye hovedkontoret? Siter The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Herregud for non bygninger! :yak: Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Hei, den der runde bygningen er skikkelig kul! Dersom du drar opp i det der svære tårnet rett i nærheten der, vil du se at den har et digert BMW-merke på toppen! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by viper Hja, Kano! Haha ;) Hadde vært utrolig bra hvis du hadde klart å finne litt info til meg fcuk! Lurer litt på noen bilfabrikker og. Porsche kanskje, forslag noen? Bilmuseet i Mulhouse Mercedes Museet i Stuttgart Superbilbuttikken i Singen BMW i Bayern München +++++ få mere når han har tenkt seg om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by fcuk Bilmuseet i Mulhouse Mercedes Museet i Stuttgart Superbilbuttikken i Singen BMW i Bayern München +++++ få mere når han har tenkt seg om. Takker så meget! (drar fram kartboka) Dette må undersøkes! Venter spent på mer! :D Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by cax fikk jo ta en tur innom pølsespiserne i München også. Den runde, lave bygningen er muséet. Den høye hovedkontoret? Er ikke det det bygget som har sånn ca masse biler i seg? det rare runde altså... Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Fant liste på nettet + museum mobile and Museum Shop Monday to Sunday 10am-8pm museum mobile Audi Forum Ingolstadt 85045 Ingolstadt Audi Welcome Service Telephone: +49(0)841/89-37575 Telefax: +49(0)841/89-41860 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Takker, må se hvor mye jeg rekker, svært land, mye kjøring, men hva gjør vel det? :D Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Originally posted by viper Noen som har noen gode forslag til plasser med bil-relatert stuff som jeg kan besøke på en rundtur i Tyskland? Skal selvfølgelig stoppe på Nürburgring Nordschleife, men trenger mer! Noe morro Sør i Tyskland? Du har jo Reperbahn i tilfelle du kjører gjennom Hamburg... Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg