spurv Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 HEi. Jeg ser på 3 stk forsterkere som ejg har tenkt å bruke på 2set med Infinity Kappa perfect 6.1. 1. Alpine MRV-F340 2. Clarion APX401.4 3. Rockford T4004. Hørt rykter om at Alpine ofte har en bedre lydkvalitet enn gjennomsnittet, og at RF har mista litt fotfeste. Clarion er vel også et veldig bankers merke iallefall. Men hva med disse 3 alternativene. Noe for og imot noen av disse?! Alle er på rundt 4x50watt. Noe som burde være nok til disse frontsetta. Heller litt mot RF'en, fordi jeg vet av erfaring at RF ofte oppgir utrolig moderate målinger, og er langt sterkere enn andre på samme effekt... Men Alpine ser også nice ut da :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Med alpine så angrer du iallefall ikke :) Clarion's forsterkere kjenner jeg ikke til. RF er som regel ett greit kjøp men hører stadig rykter om det der med at dagens RF ikke er som før... jeg kan ikke bekrefte dette men... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Er nok Alpine tingen som frister mest ja :). Uansett, noen som husker linken til siden hvor det var bilde av forskejllige forsterkere? også i åpen tilstand? Vet det har blitt posta her før, men finner den ikke :). EDIT: FAnt: http://ampguts.realmofexcursion.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Hmm, en ting til, hvordan er kvaliteten på Phoenix Gold? Var ikke dette også et "gull" merke før? Og hvem er importør av Alpine?! :D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Og hvem er importør av Alpine?! :D. Lava Electronics Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg