Gå til innhold

Prisforskjeller på amcar leverandører.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hvordan er det å bestille deler fra statene selv? Jeg har vurdert å kjøpe aluminium topper, i statene koster disse på ca 1000$ pr par og oppover, og de billigste jeg har funnet i norge har kostet ca 11000 kr + mva.

Er det mulig å spare, eller er frakta forholdsvis dyr på slike "små" deler?

Brukte alu. topper er vel umulig å få tak i i Norge...

Et par alu topper vil jeg tro du greit får inn for ca 10kr/dollar alt inkludert om du omporterer selv. (Jet Carrier løsning)

Men vær obs på at det florerer endel billige alu topper i USA.

Topper av merket Pro Topline, Pro Comp Electronics eller Hi Flow har jeg lest horrible ting om. Høyst sannsnylilg billig kinavare, tilbudt stort sett bare via Ebay og vanskelige å spore reell produsent.

Tatt i betraktning av at et kjøp fra USA i praksis er et kjøp helt uten bytterett og/eller garanti, ville jeg holdt meg til bra merker på så dyre ting.

Les mer på denne tråden:

http://www.hotrodders.com/forum/aware-low-cost-low-quality-aluminum-heads-86598.html?highlight=pro+topline+heads

Her er en artikkel omkring samme temaet:

http://www.fordmuscle.com/archives/2006/02/EditorsCorner/

Jeg har selv kjøpt deler direkte fra USA flere ganger, men har etterhvert skjønt at det billigste jeg finner ikke nødvendigvis er det mest pris-gunstige hvis du skjønner...

På den annen side er amerikanske domestic-car entusisaster SVÆRT patriotiske, så det er ikke ALLTID "made with pride in USA" er så innmari bra, heller.

Allstar Performance og Professional Products er to kjente billig merker som jeg har hørt endel bra om.

Har selv hi perf vannpumpe fra Allstar og AirGap alu innsug fra PP (made in China). Har ikke testet det ennå, men visuelt virket delene helt ok.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt alt fra vanlig post til UPS/FedEx, Bax er også billige når man sender større/tyngre ting. De tok bare 150 dollar for 4 felger med gummi.

Men jeg kjenner flere der borte som kjøper inn for meg og pakker om så det hjelper på det også.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant noe mer her!

Sjekk den linken her!

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/82-83-84-Trans-Am-T-Top-Roof-Rail-Weatherstrip-Seal_W0QQitemZ8063292216QQcategoryZ6763QQrdZ1QQcmdZViewItem

De har weatherstrips til masse amcars. Virker veldig billige!

De t-taksstripsene koster 145 dollar + shipping. Det er en smule billigere enn aarnes....

Da er den delen bestilt! Digg følelse å ikke være eBay jomfru lengre! :D:D:D:D hehe

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er den delen bestilt! Digg følelse å ikke være eBay jomfru lengre! :D:D:D:D hehe

Velkommen i klubben, nå er du besatt og detta kommer ikke til å bli billig:roll: det er for enkelt å kjøpe på ebay, kjøpte en gang et langhorn horn kostet kun 35 dollar og 3000 tusen i frakt trur du kjerringa loDevil

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:lol:lol:lol

Skal du være ordentelig gutt må du ha en slik på veggen

Horns_L_771.jpg

Jeg tar kontakt med deg neste uke, rakk ikke å ordne noe når

jeg var i Oslo/drammen idag. Uken etter 17 mai blir jeg i Oslo/ Drammen hele uken så vi kan snakkes da, delene går ikke noen vei. OK?:hello:

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du være ordentelig gutt må du ha en slik på veggen

Horns_L_771.jpg

Jeg tar kontakt med deg neste uke, rakk ikke å ordne noe når

jeg var i Oslo/drammen idag. Uken etter 17 mai blir jeg i Oslo/ Drammen hele uken så vi kan snakkes da, delene går ikke noen vei. OK?:hello:

:thumb:thumb:thumb:thumb:thumb

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider