RS2 Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 I dag fikk jeg min første bot. Foreklet forelegg på 1500,- Må skuffe dere fikk det ikke fordi jeg kjørte for fort :( Fikk det for at skiltet foran liksom ikke er der. Men fikk snakket meg ut fra litt da. Ikke hadde jeg lys på heller hadde vel ikke hjulpet stort da lykten heller ikke var der. Han klaget også på at tidligere på dagen hadde sett meg kjøre fort, men han hadde ikke no måling på dette. Synd for han det. Så da ble det 1500,- for skiltet og en litten visning på biltilsynet. Grattis til meg :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Gratulerer :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 rs2:Gratulerer så mye,og det er ikke den siste boten du får!! Bånn gass!! Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Men viss ikke neste blir på farten selger jeg bilen :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 gratinerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 = 5000,- i bot ny oppkjøring ( ca 2000,- ) 4 mnd sperre. 2 nye år med prøvetid. fikk kjøre hjem da....woohoo :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Må få ordna meg skilt snart... :eek: Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 RS2: hvor mye kostet de nye bremse-klossene du trengte foran sa du?? ;) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Grattis :) Gøy med bøter. 1500kr for uten skilt ja, eller var det med at du også ikke hadde lykter.. ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Silverboy: Det vet jeg ikke ennå vet ikke helt hva jeg skal bytte. volvofasII: Jeg fikk bare for skiltet. Hadde jo 1 lykt da Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by RS2 volvofasII: Jeg fikk bare for skiltet. Hadde jo 1 lykt da Dem blei så grinete på deg ja... Ja ja... De er vel ikke hypp på at en kanskje skal få mere luft inn i motoren ... :) hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Faan skulle vært pol10 du. Hadde jo sett grunnen med en gang :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by RS2 Faan skulle vært pol10 du. Hadde jo sett grunnen med en gang :) Tror det er noen krav som stilles som jeg ikke har men ellers kunne jeg nok det... heheheheh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Har blå lys jeg så vi kan jo alltids leke :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by RS2 Har blå lys jeg så vi kan jo alltids leke :D JA, hvis du formodlingen kommer bak meg en gang får du slenge på lysa, så får vi se om jeg stopper.. RS2 med blå lys i norge, hehehehe som kjører fra meg når det er jeg som kjører for fort... hehehehe kan ikke bli noe annet en morro det... heehhee Ta det i morgen du. Sjøflyhavna.. hehehehe Gi meg noen bøter for at jeg står der å greier. Kanskje jeg kan få bota de da.. heehehehe Kanke dra denna noe lenger... Gøy på jobb... Mat er godt.. lalalalala Gal i hode... :D:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg