Gå til innhold

BTR-valg

Ranger emnet


Radial

Anbefalte innlegg

Det er jo justerbart grunntrykk, og så lenge du ikke har turbotrykk så oppfører den seg som en orginal (så lenge du kjører med samme grunntrykk).

 

1,4:1 betyr at den øker bensintrykket med 1,4 ganger ladetrykket (40%)

 

1,4:1 er i det meste laget, det blir en svært feit blanding når ladetrykket kommer og du kan risikere at den begynner å fuske, jeg ville gått for 1,2:1.

Misab i sverige har som passer rett på fuelrailen både 1,2 og 1,4:1

 

Mvh

 

Har Misab noen nettside?

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er ikke det ladetrykks-sensoren på de gamle ET-motorene? Som kutter fuel'en ved ladetrykk over 0,7 bar?

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår