Madax Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Hei! Har en golf 2 1990 mod. som temperatur måleren viser altformye på, selv når den er kald så blåser den seg opp til 3/4 +. Lurer på om noen har en ide om hva det kan være? Har skiftet termostat og termokontakt. Takker for alle tips på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TD POWER Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Har samme prob.. :) golf 2 90 mod :P skifta termostat og givere... eg kjører på 82graders termostat... og da skal den væl kanshe vise litt høyt.. ? ka du kjører på ? Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madax Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Kjøre på 87 C, å d e orginal standard, og den ska ikje visa så høgt langt der ifrå, desverre, varsellampen drive å blinke å piss... Fonka heilt fint forintill ei go uga sia.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madax Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Veldig irriterande d der ser du...... ;( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TD POWER Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 varsellampen min kan plutselig begynne å lyse, selv om motoren er kald.. den er litt i sin egen verden trur eg.. :P Men det problemet trur eg bare er en giver til kjølevattn tanken.. max/min... som er litt gåen.. :) før jeg bytta temperaturgiveren, viste den på samme viset, bare mot kald sia.. når jeg bytta giver føk den opp mot topp, den fløtta seg bare til den andre siah av temperaturklokka :).. Men vet at det er mye feil med selve temperatur klokka på golf1/2.. dæm begynner jo å bli noen år no så.. :) Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 da ville jeg bytta den svarte tempsensoren (sitter på undersiden der den røde og den blå sitter) (aner ikke hvordan dette er på diesel) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madax Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 ok, så du meine d e den som kan ver probleme.. Ke den gjør eksakt då? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 den som forteller instrumentet hvor varmt det er :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madax Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 ok, den e fine. takker.. Satse på at d går i boks dÅ.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madax Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 D fonka som ei kula.... Takke for tipset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersO Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Min virker ikke i det hele tatt den :( 1990 modell golf 1.6 GL.. Står på "kald" hele tiden.. Litt irriterende.. Og når bilen min står for lenge på tomgang, så koker den over.. Lenge leve Golf sier nå jeg.. Wee Siter VAG; Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Hvor nøyaktig står disse giverne på 16V? Plutselig kan bare den temperatur lampa begynne å blinke selv om den er helt kald. En annen ting er at den måleren kan slutte å virke en sjelden gang helt uten videre. Nåla går bare helt tilbake som om man skulle slå av tenninga. Blir borte i max ett min.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 har ikke 16v slik multigiver da? i steden for separate givere, så har den kun 1 som sitter på utløpet på framsiden av blokka? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Min virker ikke i det hele tatt den :( 1990 modell golf 1.6 GL.. Står på "kald" hele tiden.. Litt irriterende.. Og når bilen min står for lenge på tomgang, så koker den over.. Lenge leve Golf sier nå jeg.. Wee da ville jeg sjekket: thermostat vannpumpe radiatorvifte vannretur til radiator mengde vann svart tempsensor ekspansjonstanklokk Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 har ikke 16v slik multigiver da? i steden for separate givere, så har den kun 1 som sitter på utløpet på framsiden av blokka? meina å huske frå min 16v at der var ein heil gjeng med temp-målera overalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg