oddeee Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 hehe...ja hadde jeg hatt 3 sider så... hehe... hadde bare et A4 ark jeg å der sto ingenting:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Noen som kan være så inderlig snill å scanne inn denne godkjenningen? Eller noen som evnt. kan faxe den til meg? Så skal jeg med stor iver og glede scanne meg på gul og blå! ;) Ta kontakt på PM hvis faxing er aktuelt! Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Har du/hadde du TUV papirer på senkesettet eller hvordan gjorde du det? Eg fikk med papirer ved senkesettet.. men står ingenting om antall vindinger.. skal legge ut et bilde av vognkortet. Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Må ha selve godkjenningspapirene, hjelper nok lite med vognkortet. :( Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Slik ser mitt vognkort ut.. Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Biltilsynet krever tüv papirer, papirer på forstillingskontroll og lysjustering? Tar et vanlig verksted lysjustering og kan gi meg papirer på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg