krimor Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Hei! I går var jeg ut og kjørte en tur med min Audi 80 -93 mod 2.0, var faktisk på visning. Da jeg skulle starte den igjen så jeg at alle instrumentene var døde, pekeren pekte rett ned som den gjør når motoren er stoppet ellers. Jeg regner med at det er en sikring som er gåen i dette tilfellet. Men jeg lurer på hvor jeg finner sikringen(e) som tilhører instrumentene? Fant de ikke i sikringsboksen som er under panseret mot torpedoveggen da jeg leste i instruksjonsboka. Mens jeg allerede skriver her. Kan noen fortelle meg hva den lille slangen som går inn til luftfilterboksen er? Syns huske at den kommer fra forgasseren eller noe sånt.. Vet ikke hva den er til, men den suger luft som bare det.. Siter Live fast, die young! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Mens jeg allerede skriver her. Kan noen fortelle meg hva den lille slangen som går inn til luftfilterboksen er? Syns huske at den kommer fra forgasseren eller noe sånt.. Vet ikke hva den er til, men den suger luft som bare det.. Post et bilde av den ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krimor Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Er det seriøst ingen her som vet det?? :hvaskjera Siter Live fast, die young! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 hva med bilder som quattro73 sa, er flere slanger i motorrommet, og trukke så mange her gidder å gå å se i sin egen bil får å se hva du mener, når du kan poste bilde her Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krimor Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 den slangen er ikke det verst. Problemet mitt er jo at dashbordet mitt er dødt!:S Siter Live fast, die young! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krimor Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Hmm..Fikk det til selv jeg! Sikringen som hører til bl.a. kjørecomputeren var gåen.. Så nå er den ok!:) Siter Live fast, die young! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg