Gå til innhold

gruppe a vinge

Ranger emnet

242 1,9l

Anbefalte innlegg

De solgte faktisk formen videre og såvidt jeg vet, har ikke prod. startet hos nye eierene.

De har forma, MEN, pga. rot&surr&vas&folk som har sluttet, er det bare en mann som driver Gemini Composites nå, og han har ikke tid til å begynne med noen nye prosjekter. Han HAR forma til vingen, men får ikke gjort noe med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har forma, MEN, pga. rot&surr&vas&folk som har sluttet, er det bare en mann som driver Gemini Composites nå, og han har ikke tid til å begynne med noen nye prosjekter. Han HAR forma til vingen, men får ikke gjort noe med den.

Fortsatt selger dalhems gruppe-a vinge....Holder vel med en som ikke er i carbonfiber??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dalhems selger vingen MED RILLER. En av dem sitter på bagasjelokket mitt...

var vel kansje deg jeg møtte i forbifarten på kommunesletta i nittedal fro en tid tilbake da?

fant ut a gruppe a vinga jeg har liggende faktisk er en orginal vinge jeg da, det som er mest irriterende med den er at en tidligere eier syns det var kult med høyt sittende bremselys og monterte det inn i vinga :( :( :hvaskjera

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var vel kansje deg jeg møtte i forbifarten på kommunesletta i nittedal fro en tid tilbake da?

fant ut a gruppe a vinga jeg har liggende faktisk er en orginal vinge jeg da, det som er mest irriterende med den er at en tidligere eier syns det var kult med høyt sittende bremselys og monterte det inn i vinga :( :( :hvaskjera

hmm..

jeg vet det ble lagd replicavinger med bremselys, bla.a. i bergen.

men du kan jo bare plastre igjen eventuelle hullet han har hærverket i vingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider