Blueboy Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 vurderer å sveise igjen skilthullet på bakluka..for å få helt "clean" bakluke! nåken så har gjort dette før?? legger vel inn ei plate i skilthullet tenkte eg...kor tjukk plate bør eg bruke? heilsveise elle bare punkte fast?? sparkle og pusse over etterpå..!? nåken med erfaringer om dette??!:) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Selges ferdig igjensveiset luke til en del VW-modeller i Tyskland. Vet ikke om det finnes til 6N. Vet noen andre? Når du har prøvd å sveise sjøl skjønner du hvorfor det lønner seg å kjøpe ferdig;) Vanskelig å få til kurvene i bakluka! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 http://www.bilforumet.no/topic/9901-potent-mk2-til-salgs/?do=findComment&comment=104117 det er ikke noe problem å rette opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Juni 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by Kid-A Selges ferdig igjensveiset luke til en del VW-modeller i Tyskland. Vet ikke om det finnes til 6N. Vet noen andre? Når du har prøvd å sveise sjøl skjønner du hvorfor det lønner seg å kjøpe ferdig;) Vanskelig å få til kurvene i bakluka! ok..tenkte å kjøpe ei bakluke hos ein "Høgger". og bare ha den gamle i tilfelle det skulle gå skeis! når det gjelder kurvene så er det vel en fordel og bruke ei tynn plate som former seg når ein sveiser fast. 2-3mm??? Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 I tyskland finnes det et firma som heter Larry´s Hecklappen. De selger ferdige kit for og tette igjen bakluka. Tror faktisk ikke man får kjøpt en hel bakluke som er ferdig tettet til 6n. Fant ihvertfall ikke det når jeg skulle ha det. Helsveise og sparkle... Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Originally posted by Blueboy legger vel inn ei plate i skilthullet tenkte eg...kor tjukk plate bør eg bruke? heilsveise elle bare punkte fast?? sparkle og pusse over etterpå..!? Trur eg ville punkta fast. 1-2 cm mellom kvart punkt. Er lett for at det vert for varmt ved heilsveising, og kan plata bølge/deformere seg. Trikset er vel å ikkje sveise for mykje på ein plass, sjøl om ein punktsveisar. Då kan du ha punkta ganske tett og. Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 herregud, hvorfor ikke reise til månen for å hente deg litt grus da POLO4RS..... Jeg har selv gjort dette. finn deg ei plate på CA stør med hullet, slip det ned tilpass.. punksveis til det er på plass. så helsveiser du. så sliper du vekk punktene og før det plant med døra, der etter sparkle. så LITE sprakel som mulig. KUN på sveisen .... wollah.. færri! har du slik rumpe som dette! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 herregud, hvorfor ikke reise til månen for å hente deg litt grus da POLO4RS..... Joa, skal jeg ta med litt til deg også? :D :D Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Originally posted by Blueboy ok..tenkte å kjøpe ei bakluke hos ein "Høgger". og bare ha den gamle i tilfelle det skulle gå skeis! når det gjelder kurvene så er det vel en fordel og bruke ei tynn plate som former seg når ein sveiser fast. 2-3mm??? Har gjort dette selv....skjært ut og punkt sveiset inn plater istedet for åpner,skilt og emblem Kan få kjøpe min gamle bakluke ;) har ikke fått luka på bilen enda men det kommer Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Juni 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Originally posted by nitewlkr Har gjort dette selv....skjært ut og punkt sveiset inn plater istedet for åpner,skilt og emblem Kan få kjøpe min gamle bakluke ;) har ikke fått luka på bilen enda men det kommer ka ska du har for luka då??? :) må få sjå bilde når du har fått luka på bilen! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Originally posted by Blueboy ka ska du har for luka då??? :) må få sjå bilde når du har fått luka på bilen! Skal nok få på luka i løpet av uken... i værste fall får du se når vi skal på polotreff i danmark :) aner ikke hva luker ligger på i pris... skal sjekke opp det Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg