kukodd Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Hallo jeg rullet ned vinduene på min 01 passat, og da jeg tok de opp igjen var det fuktig på innsiden av rutene. Har aldri sett dette før. er det noen som vet hva noe sånt kan komme av. Det som slo meg var kondens.Noen kloke hoder her som har noen ideer.:hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 sjekk de små hullene under døra om de er tette, bruk en ledn. stump og rens opp samtidig som du vipper vinduspakningen ut og heller på litt vann.... Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kukodd Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 sjekket drenshullene da jeg oppdaget det. de var ikke gått tett. skjønner derfor ikke hvordan det kan være fuktig.Men det har vært veldig skiftende vær i det siste,kaldt og varmt.Lurere på om det har noe med det og gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg