Gå til innhold

kjøpe meg 940 ?

Ranger emnet

vrtx

Anbefalte innlegg

Hei, er på utkikk etter ny bil. jeg så at en lokal salgsmann har en 92mod 940turbo stasjonsvogn stående, den har såvidt rullet 200 tror jeg det var, alarm, og ellers original innvendig med mørkegrått stoff interiør. som det sto på lappen som hang i framvinduet så sto det at den var 192hk? kan det stemme? trodde disse bilene hadde 165hk ? men uansett, han forlanger rundt 89k for denne bilen. er det mye? går disse bilene bra? er det noen up's and down's med denne bilen?

Takker for alle svar :)

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer at den har 190hk, den har nok ettermontert turbo+ sats som man fikk originalt. Prisen var kanskje litt stiv, men 3mnd garanti kan være gull verdt.. Dem går greit med 190hk, må være såpass. Har en sånn selv, godt fornøyd.

´94 945: B230FT SOLGT

´95 850 : B5252S- SOLGT

´86 240 : B230A- SOLGT

´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen

´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt i dyreste laget. Jeg kjøpte min 95 modell, dog sedan og lavtrykksturbo, også hos forhandler, for 78k. Hadde gått omtrent det samme. Fordelen med 95 er at du har M90 girkassa som er en del bedre, min hadde oss delskinns interiør og litt diverse.

På en annen side så har denne turbo+ sats, men det ser hvertfall jeg hverken som negativt eller positivt for å si det sånn...

Ville ikke gitt mer enn 80k MAKS hvis den var veldig fin tror jeg. Helst under 75k. ;)

Forøvrig veldig gode biler å kjøre, er nok endel anderledes enn BMWen din da, vil tro den er litt mer sport. ;)

Men man kan absolutt få disse til å ligge veldig bra på veien også!

Med 192hk burde det gå rimelig bra!

Volvo 940 Turbo -95.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga 60k for en 96mod sedan. Fk motor. strøken.. svart.

Kjøpte den for noen dager siden etter å ha solgt maken bmw som du har. Ikke så sportslig men du verden så mye mer bil!

jeg bare må prøvekjøre den i morgen og håper på ett meget positiv kjøretur. :D har aldri vært noen volvo fan men falt for denne bilen av en merkelig grunn, en volvo stasjonsvogn på stålfelger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider