genpop Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Trenger to stk 5.25" mellomtoner fra Focal 130KP settet, så hvis noen har noen sånne til overs.. Send PM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
genpop Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Kom igjen nå da... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hvor mye er du villig til å betale? Tok ut settet fra bilen i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
genpop Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Takk for det, men jeg har løst mitt problem der nettopp. Fikk kjøpt meg et komplett sett KP130. Legger ut TN52 diskanter og delefiltre (165 KP) for salg her i morgen regner jeg med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnDeere Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hvor mye skal du ha for settet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
genpop Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Skal selge 2/3 av et K2P 165KP sett. 2 stk TN52 diskanter, brukt uten synlige merker, og 2 stk delefiltre, ubrukt. Det medfølger alle monteringsdetaljer til diskantene og serienummer-kort fra Focal, men altså ikke mellomtone-elementer. Skal ha 1100,- inkludert porto i Norge. Kun forskuddsbetaling. Lager evt egen salgstråd i kveld, med bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg