Breisladdern Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 ja du blir lærling etter 2 års skole, dvs Gk mekanisk og Vk1 letteKjøretøy Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 noen anelse om det er vanskelig å få jobb da.Noen som vet hvordan det er med Bonuser og overtid?? Er ivrig etter å tjene mye peng. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 nja,da var fagbrevet i boks,nesten meget bra bestått. lønn? vell jeg får 135 kr timen nå.+ 2 hver fredag fri. 7-4 arbeidsdag og 7-8 4 hver torsdag. + vi har bonus da. 75 kr timen tror jeg det er, altså hver time under standardtid=1 time bonus. en som hadde 50 på en måned. 50x75 så blir jo litt på bonusen.tja det er veldig lett å få seg jobb tror jeg,hadde nok fortsatt i bedriften hvis jeg ikke skulle gått inn i militæret i august. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Originally posted by Jostein noen anelse om det er vanskelig å få jobb da.Noen som vet hvordan det er med Bonuser og overtid?? Er ivrig etter å tjene mye peng. det er ikke vannskelig å få seg lærlingeplass eller jobb som bilmekaniker. du må ha normal oppførsel. minimalt med fravær ( 7 dager på vitnemål er mye ) Når du jobber overtid som lærling har du hjelpearbeider lønn. bonus systemene er forskjellig fra bedrift til bedrift. samme gjelder lønna. lærlingelønna kan være alt fra 30 kr til 100 kr i timen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 jau, hadde 33 kr i timen første halvår,avslutta med 101,50,har 135 nå som fagarbeider Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Noen som er interessert i GK Mekaniske bøker + litt verktøy? Selges til halv pris! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p_floyd Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Jeg går nå vk2 flytekniskflyfag og anbefaler det på det sterkeste, ganske tungt men utrolig gøy etterhvert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Litt av en post du har hentet fram p_floyd.. siste svar 7.juli 2003.. ;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Hehe, ja det var lenge siden det var liv i denne... Ser jeg har kommentert flyfag før her og kan vel nevne i den sammenheng at da tråden ble startet avsluttet jeg vk2 flyfag og i dag er det vel under 6 mnd igjen av læretid Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg