Espen|3k Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Heisann Lurte på om det er noen som vet om Sharif har holdt oppe i dag og i går? Var i kontakt med dem onsdag i ferien og skulle ringe dem i går, men får ikke svar på noen av nummerne, virker som at det ikke er åpent eller at det er noe galt med telefonen... Faksa har jeg gjort og... Haster litte granne for å si det mildt :) De har jo ikke mail og jeg har prøvd alle nr, svar på to nr, ett ikke i bruk og ett KONSTANT opptatt, har ringt MANGE ganger... Takker for svar, rimelig desperat:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Jeg var bortom der ista ved 19-tiden. Er høysesong, og køen går ut av kontoret der. En annen kamerat som var bortom stod akkurat én time i kø for å høre om de hadde et sett felger inne (noe de ikke hadde ;)). Tror nok ikke de prioriterer telefoner. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Faen, det er no dritt da, bah, han ene som jobba sa jeg sku ringe å spørre etter han, jeg bor jo i Tønsberg liksom. Får prøve igjen i morra... Han sa dog at han fikk felgane på dagen eller dagen etter da... Jeje :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 send fax, kanskje det hjelper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Les hva jeg skriver da :) Har fakset... Står i førstepost... Prøver i morra, før og rett etter de åpner evt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Les hva jeg skriver da :) Har fakset... Står i førstepost... Prøver i morra, før og rett etter de åpner evt... er nok mange som tenkter likt som deg der.. hehe.. beste er jo å dra ditt om du har tid.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 er nok mange som tenkter likt som deg der.. hehe.. beste er jo å dra ditt om du har tid.. Det er det helt sikkert ja, men tid har jeg alt for lite av egentlig... Heldagsprøver å jobb osv osv... Hakke tid før neste uke evt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg