VCE Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Alle biler fra FØR en eller annen dato i -71 kan man sette på tidsriktige skilt. Veteranbiler nyere enn dette og alle de veteranbilene ellers med to bokstaver og 5 tall vil kunne få gamletypen skilt - den typen uten ramme og med gammeldagse bokstaver. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 får gammelskilt da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Mulig for meg da og få små skilt? Egentlig så er det ikke plass til vanlige avlange skilt på min og fangeren min er original bilen så.. Er en plate utenpå fangeren som gjør at det er mulig å feste norske skilt på :( Ser helt jævligt ut Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Jeg hadde ikke plass til stort skilt foran :rolleyes: Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Etter SVA-reglene i England er ikke stort metallskilt som stikker ut over/under/ved siden av fanger lov...men her insisterer de på å ha et skilt som strengt tatt er en perfekt kjøttøks hvis man blir påkjørt? Genialt... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 http://latorskilt.no prøv der .tipper du får dem til å lage d der.et slikt "veteranskilt" i traktorstørrelse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg