Gå til innhold

Var på ferie i Portugal - bilene jeg så.

Ranger emnet

ryuujin

Anbefalte innlegg

Var på ferie i Portugal for snart en måned siden, og så en del deilige biler der nede. Vi ferierte i hovedstaden Lisboa. Og må si at jeg har fått sett MYE fint.

I en hundremeters radius fra hotellet fant jeg hele 5 bilforhandlere som alle solgte skikkelige luksus biler.

Den nærmeste og den jeg besøkte oftest hadde 3-4 deilige 2000+ modeller av Porsche. 911 turbo og 911 GT2. De hadde også to ferrarier stående. Men husker ikke hva slags ferrari det var. De hadde også to Ashton Martin'er. Den ene var en deilig blå DB9 med hvitt skinninteriør. Og den andre var en svart Vanquish. Deilige biler! :P.

To dager før vi reiste ble det levert en BMW E46 M3 der også. Deilig blå en med hvitt skinninteriør. Måtte bort å kikke da. :)

En annen forhandler jeg var borti solgte kun Ashton Martin. De skaffet så og si alt av Ashton Martin. Og prisene var ikke så gale heller. Tror de lå på ca 70-80.000 euro. Men husker ikke helt.

Det var også en toyota forhandler i nærheten. Der hadde de inne en Toyota Supra. Mulig den var importert. Og ellers hadde de den vanlige skiten. Aygo og Corolla og sånn.

Var også innom en Mercedes forhandler. De hadde stort sett kun sportsbiler der også. SLK og CLK.

Flott land med mye deilige biler. Portugieserne er visst glad i fart siden forhandlerne for det meste tar inn sportsbiler. Så en del på veien, alle i "god fart". Og ofte sto det er lekker sportsbil parkert utenfor en resturant.

- Så også en sølvfarget 2dørs Opel Astra, med en diger vinge. Den kjørte som ett svin forbi oss da vi kom i drosje nedover avenyen. Så ut som en gjennomført pen bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider