bilcross_driver Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 I dag på skolen så jeg noe rart. Utenfor sto det en Corsa og jeg la merke til at det sto Chevy på baklokket. Lo og sa til en kamerat at her er det en som har kødda med merker. Titta litt nærmere og så at alle merkene på hele bilen var Chevy merker. På baklokket, panseret og i rattet, alle steder der det pleier å sitte Opel merker. På framdørene sto det Joy noe man får på vanlig Opel Corsa også?? I bakruta satt det ett merke med no amerikansk tekst på. Camp Mex trur jeg og noen tall sto det. Fikk tatt noen bilder med telefonen. Ikke bra kvalitet, men er da bilder. Noen som veit hva dette var for noe tull? Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nachoo Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Det er meget mulig at det er en Chevy. Finnes jo Vauksall (:-s) Corsa, som er eid av GM, som også eier Chevy. Tror jeg vil resonere meg fram til at den Amerikanske versjonen av Vaukshall Corsa da blir Chevy Corsa. Korriger neg gjerne om jeg tar feil, men det høres logisk ut Siter Nachoo 2000 Renault Megane Coupe 2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT! Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT! Member of BBBC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 tror..(les tror)ikke chevrolet ville satt ett "chevy" merke på bilen..ville nok kanskje stått chevrolet;)..men i don`t know Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nachoo Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Fikk teorien min delvis bekreftet på google. Søkte på Chevy Corsa og fikk opp amerikanske sider med bilder av Vaukshall Corsa, men det kan selvsakt bare være tull og tøys. tror..(les tror)ikke chevrolet ville satt ett "chevy" merke på bilen..ville nok kanskje stått chevrolet;)..men i don`t know Enig med deg på det der, men muligheten finnes jo... TROR JEG Siter Nachoo 2000 Renault Megane Coupe 2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT! Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT! Member of BBBC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 joda, mener det finnes chevrolet corsa i noen land! husker ikke helt, men brasil og hellas eller no.. har værtfall sett det før:) edit: søkte og fant noen bilder: Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Opel corsa selges/ble solgt av chevrolet i sør-amerika og Brazil iverthfall. Så får du Holden Corsa i Australia også ;) Opel = Opel i europa (utenom storbritania) Vauxhall = Opel i Storbritania Chevrolet/Saturn = Opel i Usa Holden = Opel i Australia Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Opel corsa selges/ble solgt av chevrolet i sør-amerika og Brazil iverthfall. Så får du Holden Corsa i Australia også ;) Opel = Opel i europa (utenom storbritania) Vauxhall = Opel i Storbritania Chevrolet/Saturn = Opel i Usa Holden = Opel i Australia Opel Zafira ble iallfall solgt som Subaru i Japan.. Saab er jo mer eller mindre Opel (eller omvendt). GM har lekt med dette lenge, og nå ser du resultatet. Individuelle biler vinner, over brand designing og bagde engeneering (skrev en u-publisert artikkel om dette en gang, var ment for MotorBransjen, men det ble ikke noe av). Hadde forresten ikke noen av dere sett klistremerket bak, hvor det står "MEX" for Mexico? ;) Jo, forresten, trådstarter så dette, men det er vel en slags årsavgift i Mexico, vil jeg tro.. :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Stemmer at Chevrolet er Opel i Brasil.. Var der i vinterferien å det fins ikke Opler, men MASSE chevyer! Chevrolet Calibra er noe for opelfolket med amerikanske aner:P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 det camp mex merket i bakruta var ihvertfall ett parkeringsoblat.. Mye rart folk tar med på flyttelasset. -Hei, kjære, det er litt plass til overs i containern, ska vi ta med corsa'n også?? lol Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 det camp mex merket i bakruta var ihvertfall ett parkeringsoblat.. Mye rart folk tar med på flyttelasset. -Hei, kjære, det er litt plass til overs i containern, ska vi ta med corsa'n også?? lol hehehehehe men joda kapissj, det står faktisk chevy bak på dem:P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Snakka med læreren om bilen i dag å han hadde vært i Amerika og jaggu het Opel der Chevy! hehe.. Rart å importere en slik bil så må være som blir sagt her ekstra plass på flyttelasset. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Bare skyter inn att det stemmer det med Subaru og Opel.. Subaru produserte en bil på Zafira utseende som de kalte TRAVIQ. Dette var den tiden GM hadde litt inflytelse i Subaru, men det har de heldigvis ikke no lengre... Har til og med en Orginal japanbrosjyre fra Subaru Traviq Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Opelene i Bangkok hadde de dere blåe chevrolet merkene.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Jeg har brosjyrer på Chevrolet Corsa. Fås til og med som pick-up. Opel og Chevrolet er jo GM-eide så de badger om bilene sine til de landene de skal exporteres til. Bare se på Daewoo, - nå heter jo de også Chevrolet i Norge. Tidligere kunne du kjøpe Opel Kadett (D-utgaven) i USA der den het Pontiac. Kadett C ble forresten solgt som Buick over there. Her i Sarpsborg gikk det for noen år siden en Chevrolet Ascona (3 dørs combi - lik Ascona C som vi hadde her som 5 dørs kombi). Den bilen du tok bilde av er fra sør-amerika og det er som det nevnes tidligere i tråden her utrolig at det finnes slike biler i Norge. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Her i Sarpsborg gikk det for noen år siden en Chevrolet Ascona (3 dørs combi - lik Ascona C som vi hadde her som 5 dørs kombi). Trodde C ascona ble solgt som tredørs under navnet chevrolet monza i brasil og de landene der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg