TurboThorf Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Har fått en ganske stort prob med forstillinga på min Primera. Etter noen km kjøring begynner det å riste og banke i hele fronten. Blir verre når jeg gir på eller trykker inn cluchen. Har hatt bilen oppe på en bukk, og når jeg med motoren av tar tak i hjulet på en av siden og vrir som om jeg skulle ha svingt. Og tar i så er det ikke noe motstand, gjør det sagte så er det ikke så ille. samme er det når motoren er i gang, men ikke når den er kald. Har også tatt av endeleddene og dratt i de. Har nå byttet tannstanga, for de på Nissan lurte på om det kunne være den. For de hadde ikke vært borti noe lignende og viste vel ikke egentlig hva det kunne være. Så er det noen som har noen gode forslag eller har vært borti noen lignende ? helpme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NOS666 Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Har du husket å fylle olje på servo'n? Det er nok ikke selve pumpa,men det kan være tannstang delen som må byttes... Bare ett forslag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboThorf Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Har byttet tannstanga, prøvde også å bytte olje før det. og Har fulgt rep boka til Nissan når jeg luftet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg