panelovn Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Ska bare skape litt liv på forumet med å be folk skrive hva deres favorittgrill til golf 1 er: *firelykters(4 lykter til sammen) *dobbellykters(2lykter til sammen) *grillist *røde lister rundt kantene *emblemfri *svart vw merke *jetta front *rally front *klare glass *eventuelt.. Gjerne bilder Min grillfavoritt: dobbellyktsats med klare glass, emblemfri med røde lister og grillist Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Har en svakhet for rallyfronter m svartlakkert grill m emblem jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 2 single klare lykter og embelemfri grill. Hverken mer eller mindre. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 syns dobbel grill med klar lykter og grill list høres genialt ut, rally front syns jeg gjør seg mere på mk2.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Vet ikke helt om det er folkets favoritt grill.. Men den er hvertfall best i test.. :D hihi... Neida.. sier meg helt enig med Famir her. 2 single klare lykter og embelemfri grill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by famir 2 single klare lykter og embelemfri grill. Hverken mer eller mindre. Stemmer for den her jeg oxo.. Med små Chrome fangere og små hjul..... :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Jeg syns Golf er fint med disse to grillene Hadde likt og hatt den cab`n og cruise med. Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 4 lykter, emblemfri grill Syns 4 lykter passer best å Golf 1, gjerne med en list som dekker de to store, men som går rundt de små ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Jeg er litt usikker, men tror jeg går for emelemfri grill med kun to lys i og grill-list. Det syns jeg blir tøft! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Standard lykter, CL grill med chrome, chrom fanger, hvite blinklys og polerte/chroma 3-delte felger Zehr tief unt kleine reifen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by Polo Classic Standard lykter, CL grill med chrome, chrom fanger, hvite blinklys og polerte/chroma 3-delte felger Zehr tief unt kleine reifen Og uten skjermbreddere og gti spoiler på bakluka.... ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 emblemfri, enkle crosshair lykter - ingenting slår det :D Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 jøss, er du synsk polo classic..du beskreiv utseende slik golfen min blir ganske så ordrett :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Juni 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 det er vel kansje bedre å spørre om hvilken front folk vil ha.. kamei fanger rs fanger 90 fanger. dette i tillegg til grillen da Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Juni 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 håper de fleste mener at 2 lykter er finere enn 4 lykter!! 4 lykter er ikke fint Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg