Gå til innhold

Min Corrado

Ranger emnet

Nitros

Anbefalte innlegg

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Okey, får prøve da :)

hvis jeg nå skal ta av G-ladern for å sende den til overhaling blir vel driv reima litt for stor? så blir det jo en stor avstand mellom luftfilterboksen og røret som går til IC'en. Hva bruker dere her da? kan vel ikke teipe et par tomme do-ruller der.

O-<8--¤<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

hvis jeg nå skal ta av G-ladern for å sende den til overhaling blir vel driv reima litt for stor? så blir det jo en stor avstand mellom luftfilterboksen og røret som går til IC'en. Hva bruker dere her da? kan vel ikke teipe et par tomme do-ruller der.

jeg vet ikke helt om do-ruller er det smarteste da de har en tendens til å i oppløsning når de blir våte ;)

det jeg gjorde da jeg (les: Polo_Classic) tok tok ut min var å tre en gammel (men ren) sokk over røret til IC'n det funket som en drøm det ;)

men er ikke sikker på om det er det smarteste heller da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, ble en strek i regninga på 17. mai.

Knakk høyre drivaksling, og akslingen for rett igjennom mitt nye 4 dagers 17" dekk!

Om noen har en aksling liggende så rop ut! Er det samme aksling på alle 1.8 Vw? f.eks passat og golf

ang drivaksling så funker det fra golf mk2 1.8, var hvertfall det jeg fikk vite når jeg skiftet drivledd på min.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha kortere reim ja.

Reimlengder uten G-Lader:

For motor UTEN Air Condition: 6PK1235

For motor MED Air Condition: 6PK1535

Jeg brukte også en sokk, og det funket fint for meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passat kara: takk takk :D

ja nå ordner det seg. har bestilt nytt dekk og drivaksling og blir levert til postkontoret imorgen. tok noen timer overtid på jobben, så nå er vertfall skaden betalt :p

Fikk et brev i posten idag. BEGJÆRIN OM INNDRAGING AV KJENNEMERKER. ser ut til at jeg må ha nye blinklys i frontfanger ganske fort nå ja. bare ikke å lett å skaffe seg brukt som ikke er sprukket.

Har satt på ny dør i samme farge så ligger forskjermen i garasjen. Tenkte jeg skulle hellakkere bilen men siden jeg må vente helt til den 20. i neste måned med bonusen fra jobben så er det mulig jeg bare lakkerer hele siden i samme farge istede. et lakk verksted skulle ha 4500kr for jobben og det er vel en heilt ok pris. hellakkering blir vel opp mot 20.000kr.

O-<8--¤<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var akslingen byttet og kjøpt enda et nytt dekk!

kjøpte idag et par autogauge instrumenter. skulle kjøpe svarte men fikk de så billige.

bilder blir tatt med mobilen så blir kansje ikke så bra :D

Bilde002.jpg

Spekulerer på hvor jeg skal plassere de, mulig jeg lager meg en plate der kassett holderen er.

hvordan er kasett holderen festet?

O-<8--¤<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har et panel som sitter der, som du sikkert kan få billig av meg. Er i svart, og holder to instrumenter. Er ikke helt sikker på kassettholderen, men ser du ingen muligheter til å skru den ut, er det bare å klipse den ut med et skrujern, regner jeg med.

edit: den var visst festet med skruer i overkant. :)

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider