CorraDon Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 50000-80000 km avhenging av ladehjulstørrelse og kjøremønster 65mm reimhjul, og sportslig kjøring, er det ikke det man kaller det?:afro Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Du kan få kodet om alle låsene ganske enkelt, det er iallefall ingen vits i å kjøpe nye. Er det noe man kan gjøre selv, eller må en låsesmed gjøre det? Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 du kan gjøre det selv. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Okey, får prøve da :) hvis jeg nå skal ta av G-ladern for å sende den til overhaling blir vel driv reima litt for stor? så blir det jo en stor avstand mellom luftfilterboksen og røret som går til IC'en. Hva bruker dere her da? kan vel ikke teipe et par tomme do-ruller der. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 tja, ble en strek i regninga på 17. mai. Knakk høyre drivaksling, og akslingen for rett igjennom mitt nye 4 dagers 17" dekk! Om noen har en aksling liggende så rop ut! Er det samme aksling på alle 1.8 Vw? f.eks passat og golf Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Okey, får prøve da :) hvis jeg nå skal ta av G-ladern for å sende den til overhaling blir vel driv reima litt for stor? så blir det jo en stor avstand mellom luftfilterboksen og røret som går til IC'en. Hva bruker dere her da? kan vel ikke teipe et par tomme do-ruller der. jeg vet ikke helt om do-ruller er det smarteste da de har en tendens til å i oppløsning når de blir våte ;) det jeg gjorde da jeg (les: Polo_Classic) tok tok ut min var å tre en gammel (men ren) sokk over røret til IC'n det funket som en drøm det ;) men er ikke sikker på om det er det smarteste heller da ;) Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 tja, ble en strek i regninga på 17. mai. Knakk høyre drivaksling, og akslingen for rett igjennom mitt nye 4 dagers 17" dekk! Om noen har en aksling liggende så rop ut! Er det samme aksling på alle 1.8 Vw? f.eks passat og golf ang drivaksling så funker det fra golf mk2 1.8, var hvertfall det jeg fikk vite når jeg skiftet drivledd på min. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 fin bil, men du er jammen meg uheldig! får håpe hellet snur seg snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeerocool Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Okey, får prøve da :) hvis jeg nå skal ta av G-ladern for å sende den til overhaling blir vel driv reima litt for stor? så blir det jo en stor avstand mellom luftfilterboksen og røret som går til IC'en. Hva bruker dere her da? kan vel ikke teipe et par tomme do-ruller der. Du må ha kortere reim ja. Reimlengder uten G-Lader: For motor UTEN Air Condition: 6PK1235 For motor MED Air Condition: 6PK1535 Jeg brukte også en sokk, og det funket fint for meg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 passat kara: takk takk :D ja nå ordner det seg. har bestilt nytt dekk og drivaksling og blir levert til postkontoret imorgen. tok noen timer overtid på jobben, så nå er vertfall skaden betalt :p Fikk et brev i posten idag. BEGJÆRIN OM INNDRAGING AV KJENNEMERKER. ser ut til at jeg må ha nye blinklys i frontfanger ganske fort nå ja. bare ikke å lett å skaffe seg brukt som ikke er sprukket. Har satt på ny dør i samme farge så ligger forskjermen i garasjen. Tenkte jeg skulle hellakkere bilen men siden jeg må vente helt til den 20. i neste måned med bonusen fra jobben så er det mulig jeg bare lakkerer hele siden i samme farge istede. et lakk verksted skulle ha 4500kr for jobben og det er vel en heilt ok pris. hellakkering blir vel opp mot 20.000kr. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Om olje alarmen din piper eller lyset går på og det tikker i ventilene, så ville jeg fått målt olje trykket i første omgang. Dårlig olje trykk = ventil tikking med hyrd. løftere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Tenkte å bestille svarte ladetrykk,voltmeter og oljetrykk instrumenter så får se da. menneh... det er jo sensoren som er tullete... lampa uler BARE ved jevnt turtall på 2200 rpm ca. kan jo kjøre på 2400rpm uten reaksjon fra den. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 dysene tikker jo som kjent de og da :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Da var akslingen byttet og kjøpt enda et nytt dekk! kjøpte idag et par autogauge instrumenter. skulle kjøpe svarte men fikk de så billige. bilder blir tatt med mobilen så blir kansje ikke så bra :D Spekulerer på hvor jeg skal plassere de, mulig jeg lager meg en plate der kassett holderen er. hvordan er kasett holderen festet? Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 jeg har et panel som sitter der, som du sikkert kan få billig av meg. Er i svart, og holder to instrumenter. Er ikke helt sikker på kassettholderen, men ser du ingen muligheter til å skru den ut, er det bare å klipse den ut med et skrujern, regner jeg med. edit: den var visst festet med skruer i overkant. :) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg