Corrado16v Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Ikke klips den ut med skrujern. Den er festet med to skruer i overkant Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 hmm... pris da? skal den være ved askebeger eller på kasettholder? må jeg av med hele panelet på dash'en for å ta av kasett holderen?? ser sånn ut vertfall Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Forresten. Er det noen andre her som har sånn startsperre/alarm som jeg har, som dere ser der på kaset holderen med lys på? må stikke en sånn sak i pluggen for å slå av alarm og startsperre... Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 jeg har helt lik, bare montert et annet sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 så jeg er altså ikke alene. litt dumt hvis vi mister den pinnen da. lurer på hvordan man fjerner den. Har bestemt meg for å fjerne g-lader og kjøre uten den på torsdag siden bilXtra ikke kunne skaffe den før da. så da blir det rengjøring innvendig i rør og slikt samt hele motoren og olje skifte. Er det for dumt å bruke sånn mobil1 15W40 helsyntetisk eller er det for billig for motoren? Er dette en lur eller idiotisk måte å omdirigere innsuget (ja vet fint tegnet:D)? bare spekulerer litt... Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 bare ta av returrøret du og sett på ett lite filter på veivhusventilasjonen og tomgangsregulatoren! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 rør fra isv`n til ic røret, og filter på veivhusventilasjonen.. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Det var ikke så dumt ;) Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hva er best egentlig. rør fra ISV til ic-rør, eller kun et filter på isv? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 filter på ISV. den skal jo bare suge inn luft på tomgang, eller sprute ut overtrykk når trykket blir for høyt for MAP sensoren. Luften som kommer ut av ISVen ved et slikt overtrykk er jo allerede varm, så, det er ikke et poeng i å resirkulere denne luften. G-laderen klarer definitivt å dytte på den ekstra luften som blir ventilert ut i frisk luft. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 holder på å demontere g-lader as we speak. men var vanskelig å få av den svarte boksen ved siden av g-lader :( trangt som faen!! Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 filter på ISV. den skal jo bare suge inn luft på tomgang, eller sprute ut overtrykk når trykket blir for høyt for MAP sensoren. map sensoren bryr seg ikke om trykket blir for høyt. Den gir ut 5volt uansett hvor høyt det blir over maks, så har ingenting å gjøre med isv'en. Beste er å resirkulere den på trykk siden tilfelle den lekker så du ikke mister trykk. Eneste oppgave ISV har er å åpne og stenge for vacuum for å justere tomgangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 etter litt om og men så kom ladern ut:D satt på ny reim, skiftet olje og filter. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 map sensoren bryr seg ikke om trykket blir for høyt. Den gir ut 5volt uansett hvor høyt det blir over maks, så har ingenting å gjøre med isv'en. Beste er å resirkulere den på trykk siden tilfelle den lekker så du ikke mister trykk. Eneste oppgave ISV har er å åpne og stenge for vacuum for å justere tomgangen. Ved 3,7 volt på mapsensoren åpner den isv-ventilen. Dette er noe det ikke går an å mappe seg vekk fra. Blir ikke ladetrykket mindre da i et gitt tidsrom (husker ikke hvor langt det er), retarderer hjernen tenningen. Det er derfor bedre å slippe de 2-3 psi'ene ut en å kjøre det tilbake på trykk siden. Du taper mer effekt på den retarderte tenningen enn på å slippe ut luften. PSD har forsket mye på dette Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 hvordan får jeg av reimhjulet på g-ladern? fikk av muttra einast. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.