kao Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 tæsj kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 jau. ser ut som det er bare å dræg den ut. får prøv seinar Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Ryddet litt i ledningen bak mp3 spilleren. samt lagde klar ledninger til instrumentene: Mye rot ja! vet ikke om det er til alarmen eller noe. hva fan er dette? OG dette? satt på ny girmansjett må jeg av med dashen for å få av denne? Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kao Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 bildan funka ikje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 joda. bare brannmurn din det e feil med. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 den greia på tredje bildet er startsperren din, kontaktene på fjerde bildet er til VAG-COM, diagnosesystemet for bilen din. Sukkerbiter bak stereoen er som regel ikke veldig positivt. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 er egen sukkerbitrekke for + og en for - og en for tenning isolert fra hverandre, så jeg kan ta ut derfra når jeg skulle trenge det. jeg laget det for å få mere system og de skal stå bak der instrumentene skal være. skrudd fast og ledningene skal ha strekkavlastning. så ser ingen problem... Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 sier bare at kabelsko kanskje hadde vært en bedre løsning :P Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kao Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 har du fått overhalt g-lederen nå ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Venter på adresse fra Polo Classic. så sendes den til han ;) fant ut hvorfor håndbrekket var dårlig. sveisingen fremme har løsnet så bøyde bare metallet og vaieren sto stille. så har jeg fått liv i instrument målerne. står på 0 ved full gass og -0,7 ved tomgang på trykkmåleren. kan det stemme? Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 jepp, det kan stemme. original g-lader lader rundt 0.6 bar tror jeg, og hvis du drar bilen helt ut på girene, ser du et slikt tall eller deromkring. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 får å få ut den kasset greia er det bare å røske litt løs så kommer.. det gjorde jeg på min:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Hmm, er det ikke slik at man vipper av det dekselet foran da, så er det to skruer på baksiden av det igjen? Mener å huske at det var slik på min... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 jeg kjenner 2 skruer bak. men så litt riski ut å bare bryte det av når 2 stk sier at det er skrudd fast på et magisk vis jeg ikke skjønner. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 koblet oljetrykkmålern idag og når jeg startet bilen så hadde jeg 4 bar trykk. kjørte i 20 minutter og sank gradvis helt til 0. hvis jeg ga gass, så kom den opp til 1. så begynte motoren å tikke litt :O Meget mystisk. kan det være for tynn olje? 5w35 helsyntetisk. rart at ikke oljelampa uler. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.