Gå til innhold

Min Corrado

Ranger emnet


Nitros

Anbefalte innlegg

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er egen sukkerbitrekke for + og en for - og en for tenning isolert fra hverandre, så jeg kan ta ut derfra når jeg skulle trenge det. jeg laget det for å få mere system og de skal stå bak der instrumentene skal være. skrudd fast og ledningene skal ha strekkavlastning. så ser ingen problem...

O-<8--¤<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på adresse fra Polo Classic. så sendes den til han ;) fant ut hvorfor håndbrekket var dårlig. sveisingen fremme har løsnet så bøyde bare metallet og vaieren sto stille.

 

så har jeg fått liv i instrument målerne. står på 0 ved full gass og -0,7 ved tomgang på trykkmåleren. kan det stemme?

O-<8--¤<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koblet oljetrykkmålern idag og når jeg startet bilen så hadde jeg 4 bar trykk. kjørte i 20 minutter og sank gradvis helt til 0. hvis jeg ga gass, så kom den opp til 1. så begynte motoren å tikke litt :O

 

Meget mystisk. kan det være for tynn olje? 5w35 helsyntetisk. rart at ikke oljelampa uler.

O-<8--¤<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår