Haakon-Corrado Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 . Sukkerbiter bak stereoen er som regel ikke veldig positivt. Da skulle du sett bak min da jeg kjøpte bilen! Var ikke sukkerbiter.. det var elteip-sjøter. :hvaskjera Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Da var G-laderen inne til overhaling. ble visst S.S tuning som fikk jobben. De påsto den så bra ut inni bare en simring som manglet. var vel derfor den lekket olje. Så står det en hel del på handle lista samtidig: G-60 SNS ”no lag” Stage 5 Overhaling av G-lader Steg 2 Porting RS2 Olje Feed slanger til G-lader RSR utblås G-Lader drev Elosksert Aluminium 68mm Konfilter bend 90mm RS2 med KN filter Bensintrykks Regulator 3,5bar Drivreim Contitech Lakkering av G-lader tror ikke de går konkurs enda :D Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Da var G-laderen inne til overhaling. ble visst S.S tuning som fikk jobben. De påsto den så bra ut inni bare en simring som manglet. var vel derfor den lekket olje. Så står det en hel del på handle lista samtidig: G-60 SNS ”no lag” Stage 5 Overhaling av G-lader Steg 2 Porting RS2 Olje Feed slanger til G-lader RSR utblås G-Lader drev Elosksert Aluminium 68mm Konfilter bend 90mm RS2 med KN filter Bensintrykks Regulator 3,5bar Drivreim Contitech Lakkering av G-lader tror ikke de går konkurs enda :D Bruker Stian fortsatt å ta den typen RS2 porting hvor man fjerner 3 av stagene i utblåset? Den som bare et av de litt kjente tyske firmaene ikke har sluttet med? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Har nettopp snakket med stian og han fjerner ikke disse stagene slik som du har gjort på tidligere RS2 portinger frode. Men på dette ommerådet skal han få svare for seg selv da han har mye mere kunskap på dette ommerådet en meg! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Bruker Stian fortsatt å ta den typen RS2 porting hvor man fjerner 3 av stagene i utblåset? Den som bare et av de litt kjente tyske firmaene ikke har sluttet med? Fjerne enda ??? Dette har jeg gjort en gang etter ønske fra kunde, da hadde en allerede vært inne hos et annet firma i Norge som hadde fjernet 1 av støttene. Denne blir portet slik som de skal portes, samt glassblåst, det er det vell kun jeg og et annet firma som gidder å gjøre i Norge uten å ta ekstra for det... Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Da var G-laderen inne til overhaling. ble visst S.S tuning som fikk jobben. De påsto den så bra ut inni bare en simring som manglet. var vel derfor den lekket olje. Så står det en hel del på handle lista samtidig: G-60 SNS ”no lag” Stage 5 Overhaling av G-lader Steg 2 Porting RS2 Olje Feed slanger til G-lader RSR utblås G-Lader drev Elosksert Aluminium 68mm Konfilter bend 90mm RS2 med KN filter Bensintrykks Regulator 3,5bar Drivreim Contitech Lakkering av G-lader tror ikke de går konkurs enda :D Det var en seeger ring som manglet ikke en simmerring ;) Den har nok. lekket pga simmerringen v reimhjulet.. men den blir god som ny nå... Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 ja just. gikk litt for fort i svingene :P Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Fjerne enda ??? Dette har jeg gjort en gang etter ønske fra kunde, da hadde en allerede vært inne hos et annet firma i Norge som hadde fjernet 1 av støttene. Det er de eneste gangene jeg gjør det også:thumb Var vel ikke et firma fra Drammen vel ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexasa1 Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 kor er det du kobler til en trykk måler? kunne tenkt meg en sån for og se om g-laderen funker skikelig + for kulheten sin skyld:hello: Siter Honda civic 1,5i 89mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 kor er det du kobler til en trykk måler? kunne tenkt meg en sån for og se om g-laderen funker skikelig + for kulheten sin skyld:hello: Du setter inn T stykket som følger med i pakken med ladetrykks meter mellom bensintryks regulator og innsug (tynn slange som sitter til venstre på innsuget når du ser på motoren din eller bilens høyre side) da dette er koplet opp skal du med org. ladehjul og bra lader lade 0,65bar. Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Du setter inn T stykket som følger med i pakken med ladetrykks meter mellom bensintryks regulator og innsug (tynn slange som sitter til venstre på innsuget når du ser på motoren din eller bilens høyre side)da dette er koplet opp skal du med org. ladehjul og bra lader lade 0,65bar. Ikke koble til der eller på den slangen som går til hjernen. Ta av dekslet under dashbordet på førersiden, napp ut slangen som går til kjørecomputeren, tynt plastrør. Så kjører du på t-stykke der, setter den på plass og slange til måleren din. Eller du driter i T-stykke og bare kobler slange til måleren din. (da vil selvsagt ikke ladetrykksmålingen i kjørecomputeren fungere) Skulle du for all del ønske å legge slange helt fra innsuget og inn i bilen, så bare fest den der slangen til kjørecomputern går ut, forran ved ISV`n mener jeg det var. (Lenge siden man hadde g60 gitt) Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Ikke koble til der eller på den slangen som går til hjernen. Ta av dekslet under dashbordet på førersiden, napp ut slangen som går til kjørecomputeren, tynt plastrør. Så kjører du på t-stykke der, setter den på plass og slange til måleren din. Eller du driter i T-stykke og bare kobler slange til måleren din. (da vil selvsagt ikke ladetrykksmålingen i kjørecomputeren fungere) Skulle du for all del ønske å legge slange helt fra innsuget og inn i bilen, så bare fest den der slangen til kjørecomputern går ut, forran ved ISV`n mener jeg det var. (Lenge siden man hadde g60 gitt) jeg hentet den ut der sammen med vacum til justerbar FPR, Dump og ladetryks meter... Funker fett som faen... Men for al del ikke set den på slangen til hjernen! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Satt den på Bensintrykkregualtoren. men ble litt missfornøyd med både målerne og plasseringen, så det blir 3 svarte instrumenter isteden samt vakum uttak der de over tok det ut. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Da var Røde dyser også bestillt: Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Satt den på Bensintrykkregualtoren. men ble litt missfornøyd med både målerne og plasseringen, så det blir 3 svarte instrumenter isteden samt vakum uttak der de over tok det ut. Missfornøyd med målerne? Mån får jo de samme tallene uansett hvor man kopler seg på så det er jo det samme, synes det ble seende bra ut så jeg laget det i allefall... Hvilke tall fikk du opp under kjøring da?! Jeg bruker også de dysene der foresten 308 rød topp... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.