Polo Classic Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Så du skal trimme enda mer da:D Med det oppsettet du har trenger nå, trenger du egentlig ikke større dyser, ikke før du har portet toppen eller setter i villere kam. 3,5bar fpr og redtops trenger du ikke før du både har kam og portet topp (eller turbo :D ) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 er dette oppsettet jeg skal prøve meg på en stund vertfall :D Stian sa at det var sterkt anbefalt og bytte til de dysene (315) meeeeen fikk de så billige også. :) blir vel ikke mere trim før jeg får fikset på utseende. lakk og litt plastikk! jeg vil bytte instrumentene fordi de er ikke så fine som de svarte. så er de litt større. grunnen til at jeg skal koble slangen til trykk måleren i dashen er fordi detblir mindre rot da. må tenke sånn hele tiden :) ellers skal vel det meste bli sendt idag. rs utblås og innsug blir etter sendt fordi det hadde han ikke på lager. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 jeg kjører med de rød top dysene på 2,8bar i bensintrykk med 1,2bar i ladetrykk på turbi og da har jed 12,7 i af. tror bilen din kan gå med litt fet blanding med de dysene men det kan jo justeres på dyseåpning i chipen... Sendet toppen min til porting hos stian nå sammen med insug så alt blir matchet sammen og skal sette inn en 260 turbo kam i samme slengen og rød topp dysene skal fremdeles holde bra! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Grunnet han kjører med de grønne originalt blir de litt i det minste laget, Står en motor her hos meg med et smeltet stempel pga det, en kjørte med samme oppsettet. 16år gamle dyser er ikke no du stoler såpass på at du kjører de oppimot max . å 3,5bar trykk. Er vell ingen vits å diskutere at det vill være et mye bedre alternaltiv med 3bar og helt nye dyser, setter ned åpningstiden på dysene i forhold til turbo chip. Men nå må jeg stikke har en pakke jeg skal sende før jeg reiser på ferie ;) Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Får stole på at det går bra da :) du får ha en go ferie! tok meg ferie idag :D Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Er ikke ferdig å bestille enda ;) Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 en kamerat av meg har et par av de instrumentene og de er gromme.. go for it ;) ! Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 har en sånn boostmåler som ser svart ut når den er av, ser ganske tøff ut =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 ja de målerne der er fine, har 3 stk der askebegeret og sig.tenneren var før, samt en i a-stolpen! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Hvor skal du ha det minifilteret? Bra planer forresten:) Fete målere:D Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Det er 3 mini filter. 1 på slangen fra bensintanken som egentlig skulle til kullfibertanken, 1 på ISV og 1 på oljecatch tanken som skal kobles til ventilasjon i toppen. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Da var Rådelagre, bunnpannepakning, oljepumpe og rådebolter bestillt :) tar vel gjerne en uke å få oljepumpa fra tyskland. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Da var første pakke fra SS Tuning kommet. Dysene Chip G-lader med bredreims drift Olje Feed slanger til G-lader G-Lader drev Elosksert Aluminium 68mm Drivreim Contitech 65-68mm Manglet bare Bensintrykks Regulator 3,5bar:O Fikk også med Garanti og et A4 ark med Tips angående bruk av G-laderen. Vet ikke om han bruker å ta seg en dram eller 2 på arbeid men sto vertfall: Innkjøring: Vi anbefaler innkjøring med orginalt ladehjul. Første 50000km ikke over 3200rpm, de neste 30000km ikke over 40000. Altså den skal kjøres inn på 80 000km og ikke over 40000rpm. :D Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Vist du er heldig, så sperrer chippen rett før 40000rpm, så da er du safe.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Har du noen specs på den nye pumpen? eller er den orginal? Har nettopp snakket med stian og han fjerner ikke disse stagene slik som du har gjort på tidligere RS2 portinger frode. Men på dette ommerådet skal han få svare for seg selv da han har mye mere kunskap på dette ommerådet en meg! Fjerner du de stagene i midten av laderen så blir det mye mere vibreringer på lager delen og aksling/lager slites fortere ut. Vist du er heldig, så sperrer chippen rett før 40000rpm, så da er du safe.. ironi eller ikke helt våken RSG60? lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.