Nitros Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 har spekulert litt på det der med filter på ISV'en. nå blir jo oljedampen fjernet fra returen, så lurer litt om ikke det er bedre for G-laderen å føre dampen dit? Har du noen specs på den nye pumpen? eller er den orginal? Det er Orginale. ingen vits å tenke på noe oppgradering fra den siden den er såppas bra. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Fikk også med Garanti og et A4 ark med Tips angående bruk av G-laderen. Vet ikke om han bruker å ta seg en dram eller 2 på arbeid men sto vertfall: Altså den skal kjøres inn på 80 000km og ikke over 40000rpm. :D Ser ut som det her kommet med en 0 for mye både her og der Jeg pleier å anbefale 0-100km Max 2500 100-500km Max 2750 500-800km Max 3000 Alt med orginalt ladehjul Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi_R16 Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 har spekulert litt på det der med filter på ISV'en. nå blir jo oljedampen fjernet fra returen, så lurer litt om ikke det er bedre for G-laderen å føre dampen dit? Oljedamp (blanding mellom olje, kondens, bensin og eksos) har ingenting å gjøre inn i g-laderen og ihvertfall ikke i forbrenningskammeret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Noen av disse karene bruker vertfall teflon spray når returen er kuttet. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi_R16 Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Noen av disse karene bruker vertfall teflon spray når returen er kuttet. Høres uendelig mye bedre ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Noen av disse karene bruker vertfall teflon spray når returen er kuttet. Håpløst å få tak i Norge da. Har nesten tømt min siste boks damndamn Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Håpløst å få tak i Norge da. Har nesten tømt min siste boks damndamn Wurth skaffer nok, fikk tak i på ebay i tyskland før i tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Wurth skaffer nok, fikk tak i på ebay i tyskland før i tiden. Du tenker sikkert på vanlig teflonfett? Dette er av typen man får på sprayboks og man sprayer inn i laderen nå og da (for smøring av tettingslister) Er vanskelig å få tilsendt fra utlandet da det går som farlig gods.............. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Polo Classic: kansje du har, men det har ikke alle vi andre:P De sier jo at hvis man kutter returen så halverer man g-laderens levetid! du bruker jo det selv og det er vel ikke uten grunn... Derfor kan man jo ikke si oljedampen ikke har noe å gjøre der. men uansett, er ikke Dette teflon spray? Så kansje Noe sånt som et alternativ? Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Da var første pakke fra SS Tuning kommet. Dysene Chip G-lader med bredreims drift Olje Feed slanger til G-lader G-Lader drev Elosksert Aluminium 68mm Drivreim Contitech 65-68mm Manglet bare Bensintrykks Regulator 3,5bar:O Fikk også med Garanti og et A4 ark med Tips angående bruk av G-laderen. Vet ikke om han bruker å ta seg en dram eller 2 på arbeid men sto vertfall: Altså den skal kjøres inn på 80 000km og ikke over 40000rpm. :D Ikke noen dram inne i bilde nei.. Har vært uheldig med den ene pcen (2 uker gammel så ble det svart gitt) der inne ligger faktureringsprogrammet, alle garanti skriv etc etc. Var heller det at jeg skulle på ferie og måtte få sendt ut 5-gladere den dagen så måtte jeg bare skrive det på ny he he.. og defor det ikke lå med kvittering. den vill du få ettersendt så snart jeg får den gamle pcen tilbake evt ny pc. viss du har betalt for 3,5bar fpr skal du få pengene igjenn eller noen andre varer for den skal ha 3,0bar fpr helt ny mapp... Har vært TRAVELT for tiden for å si det mildt, alle ville ha det gjort fortest mulig før jeg dro på ferie. måtte også få svart på mest mulig mail.. Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Du tenker sikkert på vanlig teflonfett? Dette er av typen man får på sprayboks og man sprayer inn i laderen nå og da (for smøring av tettingslister) Er vanskelig å få tilsendt fra utlandet da det går som farlig gods.............. Tenker på sprayboks teflon. Ofte motorsykkel butikker har det også. De bruker et spesial teflon på kjedene. Har en billig pc(laptop) tilsalgs til deg Stian :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Vet ikke om de vil funke. Den jeg bruker ser hvit ut når den er sprayet på, litt skumaktig. Det viktigste er at de ikke inneholder silikon. Konsistensen må ikke være av samme type som feks WD40. Det hjelper ikke. Og halverer ikke levetiden med å ta bort oljeåndingen. Den smører ikke listene så mye Her er den eneste jeg har sett blitt brukt før Blir brukt til smøring av samlebånd til matproduksjon Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Jepp er teflon / ptfe. -40 til 350 grader. Den er laget for kjeder og lagre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Etter Lubeserv sine sider så forhandler Western International ANS disse i norge. Har sendt de mail, men får vel neppe svar før mandag. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 G-laderen så bra ut, takk til Stian's Glass blåsing :) Dagens innsats: Begynte med å fjerne kullfibertanken og slangene til den. Så begynte jeg med å fjerne de gamle dysene: Ellers er røde dysene montert :) Fant en brennt kontakt, men enda funksjonabel. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.