Nitros Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 hvordan får man ut hjernen? har løsnet det den ligger på, men greier ikke å lirke den ut som den er. ---------------------------------------------- Fikk den ut etter jeg fjernet 10 kilo med løv! sånn at jeg så skruer og muttrer.:thumb Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Da var ECU'en ute av dekslet: Fant frem en liten sak for å jorde meg selv: Koblet den rett på jord i huset: Så rundt hånden: Fjernet plast skjoldet: Brettet bak øvre kretskort: Tok av metall skjoldet over chippen: Her er orginale chippen: Chipp fjernet: Nye Chippen: Ny versus gammle: Ny chip installert: Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kao Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 :thumb morske saker :ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 fikk prøve startet idag. gikk reint og fint :) så da var chippingen og dyse skiftingen velykket happyhappy Skulle nesten tro jeg var proff Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 måtte du ta av innsuget for å få skiftet dysene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 måtte du ta av innsuget for å få skiftet dysene? Det må man ikke nei... må skru av fuel rail og el nettet til dysene, ikke noe problem! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Husker første chip`n jeg bytta i min G60. Gjorde jobben på et lokallagstreff over en burger på mc`ern på et lokallagstreff. :respect Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 tok av det som var i kurven og på gulvet og ikke noe mer. :) Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Har laget en step-by-step tråd om å bytte chip før ;) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=49529&highlight=Chip Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Synd jeg ikke viste om den da:P men men, tok ikke mer enn 5 minutter da. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Da var oljepumpen skiftet. ga fan i rådelagrene, de så jo helt ny ut! Så da er det bare noen deler fra Stian som mangler. Innsug og utblås til G-laderen. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg