ssagat Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 http://www.dagbladet.no/dinside/2006/04/20/464001.html tipper den ikke blir billig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 1.7 mill er ikke så ille det. Er det ferdig på skilter i Norge? Ville heller ha en slik enn en ferrari. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 1.7 mill er ikke så ille det. Er det ferdig på skilter i Norge? Ville heller ha en slik enn en ferrari. Hvor leste du 1,7 millioner? Rett foran der det står "pluss avgifter" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Så ikke det! ups! Men hvor høye avgifter kan man regne med her? under 500 kilo er ikke mye. 500 hest blir jo en del avgifter. Er det venteliste på denne bilen? evt noen nordmenn som står på den? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Det der er jo verdens styggeste bil:puke De har bygd alt annent kjempebra, men tror gutta som skulle designe bilen fikk solstikk... Hufff: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Den er nok ikke "disajnet" i den forstand de fleste bruker ordet. Her er nok ting blitt som de har blitt pga. cv-verdier, downforce og annet som er ganske viktig når man skal bygge en slik bil. Akkurat som Formel 1-biler. De er kanskje ikke direkte lekre, men alt på bilen er der av en grunn. Det som IKKE er der, er der heller ikke. Av samme grunn ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Monsterbilen har plass til en passasjer i tillegg til sjåføren, og en bensintank som rommer hele 70 liter, noe som ifølge produsenten gir den en rekkevidde på opp mot 800 kilometer mellom tanking. Bruker ikke mye bensin heller;) Direkte pen var den riktignok ikke, men så var vel heller ikke det poenget med bilen! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nightfly Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 1.7 mill er ikke så ille det. Er det ferdig på skilter i Norge? Ville heller ha en slik enn en ferrari. Aldri verden om jeg hadde betalt 1,7 mill + for noe så stygt! Greit at det går bra,men det gjør ferrari og! Og der er det masse skjønnhet man får for penga i tillegg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Men jeg tror de som er inntresert i å kjøpe sånne biler også er opptatt av design, syns den der ble litt for "Space Age" for min del. Er jo bare å se på konkurentene, ser de ut som f1; nei: Å de som kjøper disse bilene bryr seg lite om den bruker mye eller lite bensin.... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Tror nok ikke design for å få den til å se fin ut var det de tengte mest på her, men det hadde vært morro å se denne på bane. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Mener å ha lest at de ikke tenkte design i det hele tatt, bare aerodynamik, inspirert av f1. synes den er feit jeg... Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Kan ikke være noe tvil om at det er tengt bare aerodynamik her, ser jo hvor mye den ligner en F1 bil. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 En slik på banen hadde sikkert vært dritgøy men på gata er den helt sikkert ubrukelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 En slik på banen hadde sikkert vært dritgøy men på gata er den helt sikkert ubrukelig... Den som kjøper en sånn bil har nok råd til en "bruksbil" også ;) Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Det der er jo verdens styggeste bil:puke De har bygd alt annent kjempebra, men tror gutta som skulle designe bilen fikk solstikk... Hufff: helt enig stygg bil Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg