Gå til innhold

verdens "raskeste" gatebil 0 - 97km/t

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hehe, kunne godt kjørt Ford F40 og egg og det meste. Men den der lurer jeg egentlig på om jeg hadde blitt litt småflau over å gå ut av på offentlig plass :), hjelper ikke at den er så rask.

Hans, Ford F40 åssen bil er det? den har jeg ikke hørt om før.. men hvis du bytter til GT så kanskje ja:)

syntes dne er litt tøff jeg da.. f1 på gate? kan det bli bedre? :D

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans, Ford F40 åssen bil er det? den har jeg ikke hørt om før.. men hvis du bytter til GT så kanskje ja:)

syntes dne er litt tøff jeg da.. f1 på gate? kan det bli bedre? :D

haha! jeg må ha hatt et sløvt øyeblikk ja. GT40 F40 :), samme kan det være.. F40 er forresten en ferrari som ikke er så femi som de andre. og Dino da.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikdev: de som har råd til slike biler og er opptatt av design, kommer garantert IKKE til å engang vurdere en Veyron. Noe større motvekt til Aeroen skal du lete lenge etter tror jeg. Joda, den har 1000 hk, men så veier den tross alt over 2 tonn også. Skulle den hatt samme hk/vektforhold som Aeoren måtte den faktisk hatt over 2000 hk. Og ordene "aerodynamikk" og "Veyron" hører heller ikke hjemme i samme setning... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikdev: de som har råd til slike biler og er opptatt av design, kommer garantert IKKE til å engang vurdere en Veyron. Noe større motvekt til Aeroen skal du lete lenge etter tror jeg. Joda, den har 1000 hk, men så veier den tross alt over 2 tonn også. Skulle den hatt samme hk/vektforhold som Aeoren måtte den faktisk hatt over 2000 hk. Og ordene "aerodynamikk" og "Veyron" hører heller ikke hjemme i samme setning... ;)

Men er man ute etter mest mulig gøy så hadde jeg heller kjøpt en slik:

Radical :Radical.gif

Sikkert akkurat like gøy, og man kan faktisk kjøre fram å tilbake til banenen med den..

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke være milionær for å kjøpe seg rask bil. Denne her foreksempel har ca 800hk per tonn, og gjør 0-100 på ca 3 sekunder. Ferdig bydg i ENgland koster den £20.000. I norge snakker vi ca 400.000NOK

Dax Rush Hayabusa Turbo

dax_1.jpg

rush_hayabusa_3.jpg

rush_hayabusa_1.jpg

hayabusa.jpg

prosjekttråd

McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere

Lenke til kommentar
Del på andre sider