pumpedyse Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Originally posted by borabora Går jo bare ned. :rolleyes: ;) gir deg en tusenlapp i dag ? da blir du kvitt dem. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Originally posted by pumpedyse gir deg en tusenlapp i dag ? da blir du kvitt dem. Jada, eller så kan jeg bare pakke de inn og gi de bort til jul og ta julegavene selv.... :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Originally posted by borabora Jada, eller så kan jeg bare pakke de inn og gi de bort til jul og ta julegavene selv.... :D skulle likt å se deg pakke dem inni julepapir haha. har du fått brukt haldexen mye i det siste ? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Originally posted by pumpedyse skulle likt å se deg pakke dem inni julepapir haha. har du fått brukt haldexen mye i det siste ? Etterr å ha tenkt litt så skal jeg ikke gi bort så mye konfekt at det er verdt å gi dekkene istedet. ;) Litt forrige helg, men venter på mer snø. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg