blaem Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Hvordan er det enklest å få strømkabelen gjennom torpedoveggen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blaem Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Fant bilde av hvordan team tulling løste dette i sin 9-3, han brukte inngang nr2. Jeg får ikke fjerna sikringsboksen som sitter i veien for hull nr 2 så jeg prøvde hull 1 i steden. Fikk mata inn 2 meter med kabel uten å finne den igjen på innsiden :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Fant bilde av hvordan team tulling løste dette i sin 9-3, han brukte inngang nr2. Jeg får ikke fjerna sikringsboksen som sitter i veien for hull nr 2 så jeg prøvde hull 1 i steden. Fikk mata inn 2 meter med kabel uten å finne den igjen på innsiden :S Hvor tok den veien montro:D prøv å sett en lommelykt i det hullet, så går du inn i bilen å ser hvor lyset skinner gjennom:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg