bete Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Noen som vet ca pris (uten kvitt) for å tone alle rutene utenom frontruta? Tenker meg da toning med nesten ingen innsyn. Vet ikke hvor mange % som er "nesten" ingen innsyn men ser for meg 10%. Og en ting til, hvor mye kan man lovlig tone fører ruta og pasasjer ruta foran? Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 ingenting! Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 nye biler kommer da med ganske mørke ruter? ja, hvor mye % er lovlig de rutene? Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bete Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 ingenting! Hvis du sikter til toning av førervindu og pasasjer vindu foran så er det lov jo. Til en viss grad (%) . Men ikke like mye som vinduer bak. Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Mener å ha hørt at toning av sideruter foran kunn er lov dersom bilen ble levert med det fra fabrikk. Men skal ikke si no sikkert...... Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Ja kun lov det som er sotet orginalt på front rute og passasjer og fører vindu foran, samme hvor lite du soter Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 kun orginal soting fra fabrikk framme ja,men fuck det=) 3-4% innsyn er den mørkeste på..pris på alle ruter er ca ca 5000 lapper men det er jo med kvittering da vel og merke=( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 5000 lapper!? dæven det var dyrt ;) det blir mange penger :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merog Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Ikke kjøp noe billig sotingsfilm og prøv selv, det blir skjedent pent,(annet enn på 100 meters hold) Men for 5000 så er det vel med en garanti på jobben da!?!? Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 En i Sarpsborg soter/toner ruter for 2500 kr.. Uten kvittering da men. Eller hvis det er noen som bor i nærheten av Mysen her, så Har Mysen Bilglass bra priser på dette i april, 500 kr pr rute uansett størrelse :D Så jeg har bestillt proffsoting av bakruta mi nå! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Ja kun lov det som er sotet orginalt på front rute og passasjer og fører vindu foran, samme hvor lite du soter Og det skal være glassoting. Soting med film/spray osv fra fabrikk er ikke godkjent (men heller ingen som gjør).. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bete Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Hadde det inntrykket at soting er film+vannspray = amatør Og Toning er skikkelige greier der man gjør noe spesielt med ruta? Altså ikke film.. Men skitt au, hvis jeg toner frontrutene 10% innsyn er det vel ingen snuter som sier noe? Biltilsynet sier vel heller ikke noe? (håper jeg :P ) Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Men skitt au, hvis jeg toner frontrutene 10% er det vel ingen snuter som sier noe? Biltilsynet sier vel heller ikke noe? (håper jeg :P ) Treffer du den rette, så ber han deg rive det av på stedet, så ikke ta det for god fisk ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Treffer du den rette, så ber han deg rive det av på stedet, så ikke ta det for god fisk ;) Nei ikke føl deg for trygg der.. Fått beskjed om å fjerne min et par ganger selv, har heldigvis sluppet å få visning så sitter like bra den :D Men kommer jo seff ann på hvem du møter det! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bete Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Men er Toning og Soting det samme? Fått inntrykk av at Toning er permanent? Så da kan man jo prøve å "lure" onkel politi om at dette er en spesial utgave av golf som ble levert slik fra fabrikken :P Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg