Gå til innhold

Toning av ruter

Ranger emnet

bete

Anbefalte innlegg

Ikke kjøp noe billig sotingsfilm og prøv selv, det blir skjedent pent,(annet enn på 100 meters hold) Men for 5000 så er det vel med en garanti på jobben da!?!?

2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå

Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En i Sarpsborg soter/toner ruter for 2500 kr.. Uten kvittering da men. Eller hvis det er noen som bor i nærheten av Mysen her, så Har Mysen Bilglass bra priser på dette i april, 500 kr pr rute uansett størrelse :D

Så jeg har bestillt proffsoting av bakruta mi nå!

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kun lov det som er sotet orginalt på front rute og passasjer og fører vindu foran, samme hvor lite du soter

Og det skal være glassoting. Soting med film/spray osv fra fabrikk er ikke godkjent (men heller ingen som gjør)..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skitt au, hvis jeg toner frontrutene 10% er det vel ingen snuter som sier noe? Biltilsynet sier vel heller ikke noe? (håper jeg :P )

Treffer du den rette, så ber han deg rive det av på stedet, så ikke ta det for god fisk ;)

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffer du den rette, så ber han deg rive det av på stedet, så ikke ta det for god fisk ;)

Nei ikke føl deg for trygg der.. Fått beskjed om å fjerne min et par ganger selv, har heldigvis sluppet å få visning så sitter like bra den :D

Men kommer jo seff ann på hvem du møter det!

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider