Stingah Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Hmm... trodde nå toning var når man ikke svarta rutene helt liksom... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 tonong og soting er det samme..er kun forskjellig måte å si det på..toning av rutene er kun den lett lyse filmen og soting er den mørkere filmen..blir gjort på akurat samme måte! du kan jo bestille org tona ruter spesielt til bilen din men det er bare piss og alt for dyrt...legg film!er jo det som er å tone og sote rutene,og det blir helt strøkent hvis en som kan det legger det.....er bare å legge like mørk film på alle rutene..så tar du det som det kommer...jeg hadde forige bilen på eu godkjenning på møller med soting og det gikk fint..go snakke litt med dem så ordner alt seg..ellers er det jo bare å rive av og legge ny..er lissom ikke værre enn det! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Soting med film hjemme i garsjen blir aldri i livet like bra som de som gjør dette profft. Dette med tanke på støv, luftbobler og avslutning opp mot øverkant av vinduet. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Soting med film hjemme i garsjen blir aldri i livet like bra som de som gjør dette profft. Dette med tanke på støv, luftbobler og avslutning opp mot øverkant av vinduet. Det kommer helt ann på hvor lang tid man bruker og hva slags verktøy man har.. Det kan bli pent, men da må hele ruta ut, og det er der mange driter seg ut, for de gidder ikke å ta ut hele ruta.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Stemmer. Kanskje noen kan hive ut en liten how-to på å ta ut siderutene? Prøvde dette for en stund siden, men var mere styr enn jeg trodde.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Behøver ikke ta ut siderutene for å få det pent.. Tar av hele dørtrekket jeg så jeg kan kjøre ned ruta akkurat slik at jeg ser hele kanten over. Så er det bare å ta tiden til hjelp! Bare holde på til en er fornøyd. Kan være et tips å ha på blank negl lakk på kanten etterpå! Så holder det.. ;) Varmepistol er heller ikke dumt! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg