Gå til innhold

sjekk denne :D :D

Ranger emnet


volvo242TIC

Anbefalte innlegg

helt ærlig... syns den var skikkelig stygg :S Minner meg om japse-styling :S Men,men..hehe, kanskje jeg som er sær :) Også er'n ALT for lav, Hjulene langt oppi hjulbuen er wannabe Bimmer-style

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt ærlig... syns den var skikkelig stygg :S Minner meg om japse-styling :S Men,men..hehe, kanskje jeg som er sær :) Også er'n ALT for lav, Hjulene langt oppi hjulbuen er wannabe Bimmer-style

 

Vingen er nok det som ødelegger bilen mener jeg,men når ble det stygt å senke en volvo?:hvaskjera

 

hett tips dette kanskje?

bak43kj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det er greit å senke volvo, men når dekkene går opp i hjulbuen, da syns jeg det ikke er pent lenger. Helst Kant i kant med hjulbuen er fint, over dette ser bilen bare skikkelig overlasta ut er nå min mening da.. hehe :)

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes den bilen har blitt enda mer tøff enn det den var før jeg. Syntes også det er tøft at noen skiller seg ut med å montere en annen vinge enn r vingen. Ikke at jeg ikke liker den. Men "alle" skal jo ha den da. Og den har blir så vanlig å se. Jeg leser og kikker mye på turbo pref club og 700/900 forumet. Og der ser man jo det meste av det tøffe som blir bygd og div prosjekter.

Tidligere brukernavn var Volvo940tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår