Corsa Tuner Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Bare legge ut litt om hva som skal skje med omegan.. Bilen er en 98mod 2.0 16v, ingen racerbil. Var helt orginal da den ble kjøpt i okt/november 05. Bilen er utstyrt med diff brems, automat, klima og xenon. første som ble gjort var å få bort de stygge oransje blinklysa. Stygt: Nice: Kjøpte ett sett 15" felger til vinterhjula, penere enn kapsler. Ganske høy klaring her.. Fått den litt nedpå her med APEX 40mm senkefjærer. Satte på polerte ringer rundt instrumenta. Satte også inn en Pioneer deh-p5800 med adapter til ratt og display. Hjul er innkjøpt.. 8 og 9x18 med 225/40 og 255/35 Mattig grill. Nå i dag ser den sånn ut: Men ting skjer i garasjen... Har liggende Steinmetz frontleppe,kanalskjør og Irmscher takvinge som skal monteres. Skjørta er limt på de orginale plast skjørta til omegan for enkel demontering. Nytt simons anlegg ligger også klart. Stylingen vill bli lakkert i helga. Bilen brukes stort sett til å kjøre Jr. i barnehagen, derav navnet Kindergarden racing:lol Kommer mer info/bilder etterhvert som ting skjer. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Fin omega! Blir sikkert rå med Steinmetz og Irmsher stylinga. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 må du huske å prioritere litt cash til corsa'ene også da ;) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 må du huske å prioritere litt cash til corsa'ene også da ;) corsa cabben får 16v med turbo den nå. Den svarte står på stedet vil ett år til... Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Hehe der var du før meg gitt... hehe! Driver også å vurderer omega familiebil nå. Pent det med polerte ringer på instrumentet. hvor har du fått tak i disse? Tror bilen blir fet når den blir ferdig. Kule felger!! Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Polerte ringer er det en kamerat av meg som skaffer, har til de fleste opler. Nå er all styling limt, levers til lakkering i morra kveld. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Se der ja.gikk og ventet på at du skulle legge ut en tråd om omegan:)Ser bra ut dette.!2.0 og automat fin kombinasjon hehe ;)famile børsa:)Kult det med innstrumentpanelet?vanskligt og få tatt ut det?jeg må skifte noen pærer bak der på min skjønner du:) senkinga og felga gjorde mye;)!men hvorfor har du bytta front fanger?til en gl moddel uten grøftelys? Og ting til du må få lakkert speila dine.Jeg har CD jeg vettu så slipper det:)haha Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Polerte ringer er det en kamerat av meg som skaffer, har til de fleste opler. Nå er all styling limt, levers til lakkering i morra kveld. Pris og bilde til Vectra A?? Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Pris og bilde til Vectra A?? Ta det på Pm.......-Off-topic. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Instrumentet tar du ut på 5min. Speil blir lakkert, fangeren er til vinterbruk. her er delene ferdig limt. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Okey var derfor 94 GL frontfanger var på ja:)trodde du hadde kjørt litt for fort til barnehagen og knusst den.:)Du limer på steinmetz leppa?åssen lim bruker du da?2komponent lim? Tar av instrumenpanelet på 5 min ja?noe jeg bure være forsiktigt meg dumme klipps eller noe slikt? Og du må få lakkert speila dine.mye penere. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Bruker sikaflx å lime med. Må ta av dekslet over rattet og lufte dysene i mitten. Da er det 2 skruer instumentet sitter i. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Bruker sikaflx å lime med.Må ta av dekslet over rattet og lufte dysene i mitten. Da er det 2 skruer instumentet sitter i. Okey takk. :) da går jeg og prøver nå :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Tok å kasta på sommerhjula nå.. Henter hjem stylingen i kveld, så da blir det montering i morra. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 lekre felger:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg