Omegamannen Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Ja, Ferdig nå eller?Ser meget bra ut.skulle ønske min så slik ut nå.tar litt tid med meg,men jeg har så mye planer osv.Var på gården og jobbet litt i går.var der nettop og tok litt bilder av hva jeg driver på med nå hehe du kommer til og bli overasket. mvh christopher.ps heter du bent? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Ja, Ferdig nå eller?Ser meget bra ut.skulle ønske min så slik ut nå.tar litt tid med meg,men jeg har så mye planer osv.Var på gården og jobbet litt i går.var der nettop og tok litt bilder av hva jeg driver på med nå hehe du kommer til og bli overasket. mvh christopher.ps heter du bent? Spent på bilder. Ja, heter Bent Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 :) ja hehe du kommer til og smile eller grine tror jeg hehe.jeg har deg på msn.du er min 2 kontakt hehe nå lurer jeg virkligt hva du skal gjøre mer med omegan? sette in Sport stolene du får fra Omega b Sport?spesielt det Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 :) ja hehe du kommer til og smile eller grine tror jeg hehe.jeg har deg på msn.du er min 2 kontakt hehe nå lurer jeg virkligt hva du skal gjøre mer med omegan? sette in Sport stolene du får fra Omega b Sport?spesielt det Omegan min er ferdig den nå. Blir muligens toning av ruter Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 hey. kul bil.. passa bra med gull callipere til de felgene:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Fikk tatt av GL meret på dørlistene, er bare litt stygt med dem på. Satte på disse i stedet.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 mmm:) deiligt..sån må jeg skaffe når jeg får nye lister,hvis jeg skal ha det;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Da har omegan fått komplett Steinmetz front. Monterte ny grill og lufting ved tåkelys i dag.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Nice! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMR Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 strøkent, hvor får du tak i steinmetz delene? kunne tenke meg det på min omega og.... Siter 02` BMW e46 M Sport 06` Yamaha Raptor 700 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Nå må du vell bli fornøyd Omegamannen???????? Clean.. Måtte ha meg ett sett nye stoff matter også Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 ;) Nice, Hvet du synes det ble penere uten chromen ? Kjøpte du de stoff mattene på Opel?med Omega emblem Nice:) Har Stoff matter fra Chevrolet jeg hehe ;) Passform er helt grei. er jo et gm produkt så hehem'm Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Kjøpt på opel ja. Ble bedre uten emblemer. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg